Nabór wniosków o dofinansowanie remontu lub modernizacji nieruchomości
Prezydent Miasta Słupska ogłasza nabór wniosków o udzielenie w 2022 r. dotacji dla właścicieli lub użytkowników wieczystych nieruchomości położonych na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji Miasta Słupska.
O udzielenie dotacji z budżetu Miasta Słupska mogą ubiegać się właściciele lub użytkownicy wieczyści (w tym m.in. wspólnoty mieszkaniowe) nieruchomości położonych na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji Miasta Słupska.
Wykaz ulic Specjalnej Strefy Rewitalizacji.pdf (66,8 kB)
Dotacja może być przeznaczona na roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie części wspólnych budynków, a także prace konserwatorskie i prace restauratorskie w odniesieniu do nieruchomości zarówno objętych jak i nieobjętych ochroną konserwatorską. Kwota dotacji nie może być wyższa niż 50% faktycznie poniesionych nakładów netto (bez VAT) jednak nie więcej niż 100.000,00 zł na jedną nieruchomość.
Tryb składania wniosków i zasady ich oceny oraz wszelkie informacje związane z przekazaniem i rozliczeniem dotacji, zawarte są w "Szczegółowych zasadach udzielania dotacji właścicielom i użytkownikom wieczystym nieruchomości położonych na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji", stanowiących załącznik do uchwały XXXVII/573/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 listopada 2021 r. w sprawie ustanowienia na obszarze rewitalizacji Miasta Słupska Specjalnej Strefy Rewitalizacji http://bip.um.slupsk.pl/rada_miejska/uchwaly_rady_miejskiej/35343.html
W celu sprawdzenia odległości, o której mowa w §12 pkt.1) „Szczegółowych zasad udzielania dotacji…” należy skorzystać z portalu System Informacji Przestrzennej (SIP) dostępnego na stronie internetowej Miasta Słupska pod linkiem https://geoportal.slupsk.eu/sipl/app/index# (Pomiaru można dokonać w celach informacyjnych. Właściwy pomiar zostanie dokonany przez Komisję oceniającą wnioski).
Wnioski należy składać w terminie od 12 stycznia do 11 lutego 2022 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór wniosków w ramach Specjalnej Strefy Rewitalizacji” osobiście lub pocztą w kancelarii Urzędu Miejskiego w Słupsku pl. Zwycięstwa 3, pok. nr 6, w godzinach pracy Urzędu.
Decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Słupsku!
Wszelkie informacje na temat naboru wniosków udzieli Referat Rewitalizacji Wydziału Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1 (pok. 204, III piętro, Mały Ratusz) tel. 059 84 88 225.
Wzory załączników:
- Wzór_wniosku_o_udzielenie_dotacji.ods (11,8 kB) - wersja edytowalna
- Wzór_wniosku_o_udzielenie_dotacji.pdf (76,7 kB)
- Wzór_oswiadczenia_okreslajacego_tytul_prawny_do_nieruchomosci.docx (19,1 kB) - wersja edytowalna
- Wzór_oswiadczenia_okreslajacego_tytul_prawny_do_nieruchomosci.pdf (98,3 kB)
- Wzór formularza_pomoc_inna_niż_pomoc_w_rolnictwie_lub_rybołówstwie.xlsx (83,1 kB) - wersja edytowalna
- Wzor_formularza_pomoc_inna_niż_pomoc_w_rolnictwie_lub_rybołówstwie.pdf (329,3 kB)
- Informacja_RODO.pdf (40,8 kB)
- Formularz_oceny_wnioskow-1.pdf (153,6 kB)
- Szczegolowe_zasady_udzielania_dotacji.pdf (101,6 kB)