UWAGA! Zmiana zasad udzielania dotacji!
Mieszkańcy Słupska,
informujemy, iż planowane są zmiany Regulaminu udzielania dotacji z budżetu Miasta Słupska na ochronę środowiska. Aktualnie obowiązują zasady określone uchwałą Rady Miejskiej w Słupsku Nr IV/52/19 z dnia 30 stycznia 2019 roku ze zmianami.
Zgodnie z jej zapisami dotacje przysługują podmiotom, które zlikwidowały źródło ciepła wykorzystujące węgiel lub koks i zastąpiły go jednym z następujących rozwiązań: podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej, źródłami ciepła wykorzystującymi odnawialne źródła energii w postaci pompy ciepła lub kolektorów słonecznych, lub paneli fotowoltaicznych, gazem, olejem, energią elektryczną.
Przyznawane są one na zadania, na które dotowani ponieśli koszty i zakończyli w terminie 1 roku przed dniem złożenia wniosku o przyznanie dotacji. Jednak ze względów formalno–prawnych jesteśmy zobowiązani zmienić zapisy powyższego Regulaminu.
Możliwość skorzystania z dotacji na „starych” zasadach kończy się z dniem 15 września 2025 roku. Jeśli więc zmieniłeś sposób ogrzewania lub wykonasz zadanie do tego terminu, zachęcamy do złożenia wniosku.
Pamiętaj! Ostateczny termin przyjmowania wniosków to 15 września 2025 roku! Szczegóły: https://bip.um.slupsk.pl/dokumenty/7646.html.
Od 1 stycznia 2025 roku będziemy przyjmowali wnioski na zadania nierozpoczęte.
Dodatkowe informacje otrzymasz w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (pl. Zwycięstwa 3, pok. nr 20, tel. (59) 84 88 245).