Dodatkowe punkty składania wniosków o Słupską Kartę Mieszkańca
Drogie Mieszkanki, Drodzy Mieszkańcy!
Odpowiadając na potrzeby i prośby napływające głównie od słupskich seniorów uruchamiamy dodatkowe punkty, w których będzie można osobiście złożyć wniosek o wydanie Słupskiej Karty Mieszkańca!
Nowe punkty znajdują się:
- w Małym Ratuszu, Plac Zwycięstwa 1, na parterze, w pokoju nr 07 Będzie czynny
- w Słupskim Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ulicy Niedziałkowskiego 6
Są czynne od poniedziałek do piątku w godzinach 9:00-14:00.
Przypominamy, że warunkiem otrzymania Karty Mieszkańca jest złożenie wniosku. W celu potwierdzenia posiadanych uprawnień osoba składająca wniosek zobowiązana jest załączyć do wniosku jeden z poniższych dokumentów:
- pierwszą stronę zeznania PIT za rok poprzedni, poświadczoną przez Urząd Skarbowy:
- w przypadku składania zeznania PIT w Urzędzie Skarbowym - zawierającą pieczęć wpływu Urzędu,
- w przypadku rozliczania PIT drogą elektroniczną – dodatkowo Urzędowe Poświadczenie Odbioru UPO lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające fakt złożenia zeznania za rok poprzedni ze wskazaniem Miasta Słupsk jako miejsca zamieszkania podatnika;
- w przypadku osób nieosiągających dochodu – zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające niezłożenie zeznania podatkowego ze względu na nieosiąganie dochodu za rok poprzedni, z jednoczesną informacją o wskazaniu Miasta Słupsk jako miejsca zamieszkania podatnika;
- w przypadku emerytów i rencistów nie składających deklaracji PIT w Urzędzie Skarbowym – zeznanie PIT z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
- w przypadku dzieci do 18 roku życia – dokumenty jednego z rodziców/opiekunów prawnych.
Jednocześnie przypominamy, że od 1 października 2022 roku osoby powyżej 70 roku życia chcące korzystać z bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską są zobowiązane do posiadania Słupskiej Karty Mieszkańca!