Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

Zapraszamy Mieszkańców na debatę o Raporcie o Stanie Miasta

Zdjęcie Ratusza, kobiety na Placu Zwycięstwa idące w kieunku Ratusza

 

 

Drodzy Mieszkańcy!

Prezydent Miasta Słupska zgodnie z obowiązującymi przepisami przedstawiła Radzie Miejskiej w Słupsku Raport o Stanie Miasta Słupska za rok 2020.

 

Dokument ten, sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska, zawiera podsumowanie działalności Prezydenta Miasta Słupska w 2020 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego.

 

Raport zamieszczony został w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku:

 

http://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/zarzadzenia_prezydenta/34622.html

 

Rada Miejska w Słupsku będzie rozpatrywała Raport podczas sesji planowanej na dzień 30 czerwca 2021 r. W debacie nad Raportem mogą zabierać głos Mieszkańcy.

 

Mieszkańcy zainteresowani udziałem w debacie zobowiązani są złożyć do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7).

 

Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu*.

 

Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "pani/pana (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w roku 2020" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.

 

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

 

O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Słupsku.

 

Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (§ 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku)

 

Zgłoszenia do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku najpóźniej do dnia 29 czerwca 2021 r. do godz. 15:30 w Biurze Rady Miejskiej, pok. nr 116.

Zgłaszanie zadań SBO 2026 - czas START!

Zgłaszanie zadań SBO 2026 - czas START!

16 czerwca rozpocznie się nabór wniosków do Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2026, który potrwa do 30 czerwca.

Zgłaszanie zadań SBO 2026 - czas START!
kobieta idąca na spacer z psem; widok tyłem; pies na smyczy
Masz psa? Czy znasz swoje obowiązki względem niego?

Masz psa? Czy znasz swoje obowiązki względem niego?

Posiadanie psa to nie tylko ogromna przyjemność.

Masz psa? Czy znasz swoje obowiązki względem niego?

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Dzieje się w Słupsku! Zaplanuj czerwiec pełen rozrywki i inspirujących spotkań!
Słupski Jarmark Wakacyjny 2025 - przyjmujemy zgłoszenia wystawców!
Raport o stanie Miasta za 2024 rok - zachęcamy do zapoznania się z jego treścią TUTAJ.