Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj
  1. Krok 1
  2. Krok 2
  3. Krok 3
  4. Krok 4 (aktywny)

Ustalenie innego terminu płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego lub trwałego zarządu nieruchomości

Identyfikator sprawy: WZN-VIII

Podstawa prawna

  1. Art.71 ust. 4 i art. 82 ust.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. Z 2018 r. poz. 2204 ze zm.).
  2. Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2018 r. poz.362).

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek WZN-8 (do pobrania poniżej).
  2. Załączniki :
    w przypadku prowadzenia przez wnioskodawcę działalności gospodarczej, lub w sytuacji gdy nieruchomość stanowi adres lub siedzibę zgłoszonej do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej i jest wykorzystywana lub udostępniana w celach umożliwiających uzyskanie korzyści majątkowych do wniosku należy załączyć dane wymienione w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2010 r., Nr 53, poz. 311 ze zm.):
    • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (WZN-8A),
    • informacja o otrzymanej pomocy publicznej lub zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymane w roku ubiegania się o pomoc oraz w dwóch poprzednich latach • sprawozdania finansowe za okres trzech ostatnich lat obrotowych.

Czas odpowiedzi

Bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy.

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Zarządzania Nieruchomościami
plac Zwycięstwa 3, pokój 213,
tel.: (59) 84-88-310
e-mail: zn@um.slupsk.pl

Uwagi dodatkowe

Termin zapłaty przesuniętej opłaty za użytkowanie wieczyste nie może przekroczyć danego roku kalendarzowego. W przypadku braku wymaganych dokumentów organ wezwie wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku. Nie uzupełnienie wniosku we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie go bez rozpatrzenia. Organ może wezwać wnioskodawcę do przedłożenia innych dokumentów, oświadczeń.

Chwilowo nie można było wyświetlić plików do pobrania

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z Informacją Urzędu Miejskiego w Słupsku
pl. Zwycięstwa 3, pok. 8
tel.: (59) 8488 300
e-mail: urzad@um.slupsk.pl

 

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.