Ustalenie innego terminu płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego lub trwałego zarządu nieruchomości
Identyfikator sprawy: WZN-VIII
Podstawa prawna
- Art.71 ust. 4 i art. 82 ust.3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. Z 2018 r. poz. 2204 ze zm.).
- Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2018 r. poz.362).
Wymagane dokumenty
- Wniosek WZN-8 (do pobrania poniżej).
- Załączniki :
w przypadku prowadzenia przez wnioskodawcę działalności gospodarczej, lub w sytuacji gdy nieruchomość stanowi adres lub siedzibę zgłoszonej do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej i jest wykorzystywana lub udostępniana w celach umożliwiających uzyskanie korzyści majątkowych do wniosku należy załączyć dane wymienione w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2010 r., Nr 53, poz. 311 ze zm.):
• formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (WZN-8A),
• informacja o otrzymanej pomocy publicznej lub zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymane w roku ubiegania się o pomoc oraz w dwóch poprzednich latach • sprawozdania finansowe za okres trzech ostatnich lat obrotowych.
Czas odpowiedzi
Bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu 2 miesięcy.
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
plac Zwycięstwa 3, pokój 213,
tel.: (59) 84-88-310
e-mail: zn@um.slupsk.pl
Uwagi dodatkowe
Termin zapłaty przesuniętej opłaty za użytkowanie wieczyste nie może przekroczyć danego roku kalendarzowego. W przypadku braku wymaganych dokumentów organ wezwie wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku. Nie uzupełnienie wniosku we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie go bez rozpatrzenia. Organ może wezwać wnioskodawcę do przedłożenia innych dokumentów, oświadczeń.