Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj
  1. Krok 1
  2. Krok 2
  3. Krok 3
  4. Krok 4 (aktywny)

Rozliczenie z dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku, obiekcie lub budowli na terenie lub obszarzewpisanym do rejestru zabytków.

Identyfikator sprawy: PP XIV

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 ze zmianami).
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1515 ze zmianami).
Uchwała Nr XLVI/716/09 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 16 grudnia 2009 roku w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dziennik Urzędowy Województwa Pomorskiego Nr 17 z dnia 05 lutego 2010 roku, poz. 295).

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek PP-14 (do pobrania poniżej).
  2. Protokół z komisyjnego odbioru wykonanych prac lub robót.
  3. Kopię najkorzystniejszej oferty w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, wybrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zawierającej wyodrębnione ceny zakupów materiałów niezbędnych do wykonania prac, jeśli wyłonienie wykonawcy prac lub robót wymaga zastosowania przepisów o zamówieniach publicznych.

Czas odpowiedzi

Sposób i termin rozliczenia udzielonej dotacji oraz zasady zwrotu niewykorzystanej kwoty dotacji określone są  każdorazowo w umowie zawartej pomiędzy Miastem Słupsk a wnioskodawcą.

Sprawozdanie składa się Prezydentowi Miasta Słupska. Rachunki za wykonane prace złożone w sprawozdaniu, muszą obejmować cały zakres zadania, w tym kwotę przyznanej dotacji oraz środki zabezpieczone przez wnioskodawcę. W przypadku braku wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Polityki Przestrzennej
plac Zwycięstwa 1
tel.: (59) 84 88 352, fax (59) 84 88 409,
e-mail: wpp@um.slupsk.pl

Uwagi dodatkowe

W przypadku stwierdzenia wykorzystania dotacji niezgodnie z umową, w tym nieprzedstawienia rozliczenia w terminie określonym w umowie, nieterminowego zwrotu niewykorzystanej części dotacji, podania nieprawidłowych lub niepełnych informacji – otrzymujący dofinansowanie prac traci prawo do ubiegania się o dotację z budżetu miasta Słupska przez kolejnych pięć lat.

Sprawozdanie (druk nr PP-14) należy składać osobiście w sekretariacie Prezydenta Miasta Słupska lub w sekretariacie Wydziału Polityki Przestrzennej albo nadsyłać listem poleconym w terminie określonym w umowie o przyznaniu dotacji.

Pliki do pobrania

Wnioski

PP 14 odt (38.24 KB)

PP 14 pdf (157.04 KB)

Procedury

PP XIV (91.77 KB)

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z Informacją Urzędu Miejskiego w Słupsku
pl. Zwycięstwa 3, pok. 8
tel.: (59) 8488 300
e-mail: urzad@um.slupsk.pl

 

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.