Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj
  1. Krok 1
  2. Krok 2
  3. Krok 3
  4. Krok 4 (aktywny)

Zaświadczenie z rejestru mieszkańców/rejestru zamieszkania cudzoziemców

Identyfikator sprawy: COM-RE-XII

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.).
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2019 r. poz. 256 z późn. zm.).
  3. U stawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000).
  4. U stawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
  5. Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U.2020.0.346).
  6. Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o przedkładaniu niektórych dokumentów urzędowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2019 r. poz. 860).

Wymagane dokumenty

1. Wypełniony i podpisany wniosek COM-RE-10 (do pobrania poniżej).

2. Do wglądu:
- dowód osobisty lub paszport,
- aktualny dokument (oryginał) potwierdzający tytuł prawny do lokalu: (np. akt notarialny, odpis z księgi wieczystej albo wyciąg z działów I i II księgi wieczystej, decyzja o przydziale mieszkania, umowa cywilno-prawna lub zaświadczenie ze spółdzielni mieszkaniowej).

3. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych (do pobrania poniżej).

Opłaty

Za wydane zaświadczenia pobiera się opłatę w wysokości 17,00 zł. Za pełnomocnictwo - 17,00 zł (nie podlega opłacie skarbowej, jeżeli jest udzielane małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu).

Składający pełnomocnictwo jest zobowiązany dołączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej. Opłatę skarbową należy wnieść na rachunek Miasta Słupska, Plac Zwycięstwa 3 gotówką lub przelewem na konto: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010.

Wpłat gotówkowych (bez prowizji) można dokonać w kasie zlokalizowanej na terenie Urzędu Miejskiego w Słupsku lub w placówkach mBanku.

Zwolnione z opłat skarbowych są zaświadczenia wydawane celem złożenia wniosku o rekompensatę za mienie zabużańskie (o ile wniosek nie dotyczy osób trzecich), a także w celu przedłożenia, np. w Powiatowym Urzędzie Pracy, Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie, itp.

Dla osób wpłacających z zagranicy kod: SWIFT/BIC: BREXPLPWKOS.

Czas odpowiedzi

Niezwłocznie.

Odwołania

Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę wnosi się do Wojewody Pomorskiego w Gdańsku za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie. Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

Jednostka odpowiedzialna

Wydział – Centrum Obsługi Mieszkańców,
Plac Zwycięstwa 3 (pokój nr 12)
tel.: (59) 8488357, (59) 8488481,
e-mail: com@um.slupsk.pl

Uwagi dodatkowe

1. Zaświadczenie wydaje się wyłącznie osobie, której ono dotyczy lub pełnomocnikowi legitymującego się pełnomocnictwem udzielony w formie pisemnej.
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii Urzędu lub sekretariacie Wydziału prowadzącego sprawę.

Pliki do pobrania

Wnioski

COM-RE-10 (63.59 KB)

COM-RE-10 (21.23 KB)

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH / RODO (70.46 KB)

Procedury

COM-RE-XII (81.40 KB)

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z Informacją Urzędu Miejskiego w Słupsku
pl. Zwycięstwa 3, pok. 8
tel.: (59) 8488 300
e-mail: urzad@um.slupsk.pl

 

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.