Zmiana w funkcjonowaniu ratusza
Informujemy, że od czwartku, tj.: 18 marca 2021 r. zmianie ulega tryb obsługi mieszkanek i mieszkańców miasta. Wszelkie sprawy będzie można załatwić w ratuszu umawiając się wcześniej:
- telefonicznie na jeden z poniższych numerów telefonów pliku poniżej,
- drogą mailową,
- przez platformę ePUAP.
Ogólna informacja dostępna pod nr telefonu 59 84 88 300. Aby umówić się ws. rejestracji pojazdów, meldunków i praw jazdy należy dzwonić pod nr tel. 59 84 88 360. Pozostałe sprawy – tabela poniżej.
Wszelkie wnioski, formularze, pisma można też wrzucać do skrzynki podawczej znajdującej się obok dyżurki w ratuszu. Istotne, by zawsze podać swój nr telefonu, żeby urzędnik mógł się z Państwem skontaktować.
Ważne! W budynku ratusza, obok dyżurki, obecny będzie funkcjonariusz Straży Miejskiej w Słupsku sprawdzający, czy dana osoba jest umówiona na wizytę w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
Wcześniejsze umówienia telefoniczne nie dotyczą rejestracji aktów zgonu. W pozostałych sprawach związanych z działalnością Urzędu Stanu Cywilnego należy wcześniej telefonicznie umówić się na wizytę.