Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

Debata nad Raportem o Stanie Miasta za 2022 rok

budynek Ratusza

Zachęcamy do zapoznania się z Raportem o Stanie Miasta za 2022 rok - dostępne są tam szczegółowe informacje m. in. nt. realizacji uchwał, Słupskiego Budżetu Obywatelskiego oraz polityk, programów i strategii.

Zapraszamy Mieszkańców na debatę nad Raportem o stanie Miasta w 2022 r., która odbędzie się 28 czerwca 2023 r., podczas sesji Rady Miejskiej w Słupsku.

 

Dokument ten, sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska, zawiera podsumowanie działalności Prezydenta Miasta Słupska w 2022 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego.

 

Rada Miejska w Słupsku będzie rozpatrywała Raport podczas sesji planowanej na dzień 28 czerwca 2023 r. W debacie nad Raportem mogą zabierać głos Mieszkańcy.

 

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7).

 

Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu*.

 

Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "Mieszkanka/Mieszkaniec (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w 2022 roku" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.

 

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

 

O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Słupsku.

 

Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (§ 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku)

 

Zgłoszenia do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku, najpóźniej do dnia 27 czerwca 2023 r. do godz. 15:30, w Biurze Rady Miejskiej, pok. nr 116.

 

Raport dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej.

Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.

Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.

Prezydent Miasta Słupska zaprasza do wzięcia udziału w rozpoczynających się konsultacjach społecznych dotyczących projektu Gminnego Programu Rewitalizacji do 2032 roku (aktualizacja GPR 2017-2025+).

Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
Grafika przedstawia trzy dłonie układające szare puzzle, jedna dłoń dokłada pomarańczowy element
Konsultacje Programów Współpracy z NGO

Konsultacje Programów Współpracy z NGO

W 2026 roku Miasto planuje przeznaczyć ponad 11 milionów złotych na realizację zadań z Programu Współpracy.

Konsultacje Programów Współpracy z NGO

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Dzieje się w Słupsku! Zaplanuj listopad pełen rozrywki i inspirujących spotkań!
Zapraszamy do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych dotyczących budżetu Miasta Słupska na 2026 rok - szczegóły dostępne TUTAJ
Bilet w kilka sekund? Z Systemem FALA to możliwe! Więcej informacji na stronie https://systemfala.pl/ 
Jesień w Rejsie! Listopadowy repertuar znajdziecie TUTAJ.