Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

Przyjdź na debatę nt. Raportu o stanie Miasta!

budynek ratusza widziany od dołu, po lewej stronie lampa uliczna, błękitne niebo w tle

 

Na podstawie art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 609, 721)  28 maja 2024 r. Prezydent Miasta Słupska przedstawiła Radzie Miejskiej w Słupsku „Raport o stanie Miasta Słupska w 2023 roku.”

Dokument ten, sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska, zawiera podsumowanie działalności Prezydenta Miasta Słupska w 2023 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego.

Raport zamieszczony został w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Rada Miejska będzie rozpatrywała Raport podczas sesji planowanej na 26 czerwca 2024 r. W debacie nad Raportem mogą zabierać głos Mieszkańcy.

Każdy, który chciałby zabrać głos w debacie, powinien złożyć do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7). Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu.

Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "Mieszkanka/Mieszkaniec (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w 2023 roku" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15. O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku. Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (co wynika z § 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku).

Zgłoszenia do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu, najpóźniej do 25 czerwca 2024 r. do 15.30, w Biurze Rady Miejskiej, pok. nr 116.

Słupski Jarmark Bożonarodzeniowy 2025

Słupski Jarmark Bożonarodzeniowy 2025

Do współtworzenia tej świątecznej atmosfery zapraszamy wystawców, na których zgłoszenia czekamy do 21 listopada.

Słupski Jarmark Bożonarodzeniowy 2025
Grafika przedstawia trzy dłonie układające szare puzzle, jedna dłoń dokłada pomarańczowy element
Konsultacje Programów Współpracy z NGO

Konsultacje Programów Współpracy z NGO

W 2026 roku Miasto planuje przeznaczyć ponad 11 milionów złotych na realizację zadań z Programu Współpracy.

Konsultacje Programów Współpracy z NGO

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Dzieje się w Słupsku! Zaplanuj listopad pełen rozrywki i inspirujących spotkań!
Zapraszamy do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych dotyczących budżetu Miasta Słupska na 2026 rok - szczegóły dostępne TUTAJ
Bilet w kilka sekund? Z Systemem FALA to możliwe! Więcej informacji na stronie https://systemfala.pl/ 
Jesień w Rejsie! Listopadowy repertuar znajdziecie TUTAJ.