Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

Przyjdź na debatę nt. Raportu o stanie Miasta!

budynek ratusza widziany od dołu, po lewej stronie lampa uliczna, błękitne niebo w tle

 

Na podstawie art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 609, 721)  28 maja 2024 r. Prezydent Miasta Słupska przedstawiła Radzie Miejskiej w Słupsku „Raport o stanie Miasta Słupska w 2023 roku.”

Dokument ten, sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska, zawiera podsumowanie działalności Prezydenta Miasta Słupska w 2023 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego.

Raport zamieszczony został w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Rada Miejska będzie rozpatrywała Raport podczas sesji planowanej na 26 czerwca 2024 r. W debacie nad Raportem mogą zabierać głos Mieszkańcy.

Każdy, który chciałby zabrać głos w debacie, powinien złożyć do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7). Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu.

Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "Mieszkanka/Mieszkaniec (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w 2023 roku" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15. O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku. Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (co wynika z § 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku).

Zgłoszenia do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu, najpóźniej do 25 czerwca 2024 r. do 15.30, w Biurze Rady Miejskiej, pok. nr 116.

czarny kot leży koło psa, pies dotyka kota nosem, chipowanie, znakowanie zwierzat
AKCJA - IDENTYFIKACJA - ZACZIPUJ SWOJEGO PSA! ZACZIPUJ SWOJEGO KOTA!

AKCJA - IDENTYFIKACJA - ZACZIPUJ SWOJEGO PSA! ZACZIPUJ SWOJEGO KOTA!

Zachęcamy! - zaczipuj swojego pupila! - Zapobiegajmy bezdomności zwierząt!

AKCJA - IDENTYFIKACJA - ZACZIPUJ SWOJEGO PSA! ZACZIPUJ SWOJEGO KOTA!
Fragment pomnika- orzeł - w tle żołnierz Wojska Polskiego, kwiaty i flagi RP
Narodowy Dzień Pamięci Powstania Warszawskiego

Narodowy Dzień Pamięci Powstania Warszawskiego

Zapraszamy na miejskie uroczystości w najbliższy piątek

Narodowy Dzień Pamięci Powstania Warszawskiego

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Trwa Słupski Jarmark Wakacyjny! Do końca sierpnia w każdy weekend czekają na Was na Bulwarach lokalni wystawcy!
Nocne ograniczenie sprzedaży alkoholu - zapoznaj się z nowymi zasadami