Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

Debata nad Raportem o stanie Miasta za 2024 rok

Przewodniczący Rady Miejskiej w Słupsku Mieszkańców na debatę nad Raportem o stanie Miasta w 2024 r., która odbędzie się 25 czerwca 2025 r., podczas sesji Rady Miejskiej w Słupsku.

Na podstawie art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 14,65, 1572, 1907, 1940.), w dniu 28 maja 2024 r. Prezydent Miasta Słupska przedstawiła Radzie Miejskiej w Słupsku „Raport o stanie Miasta Słupska w 2024 roku.”

Dokument ten, sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska, zawiera podsumowanie działalności Prezydenta Miasta Słupska w 2024 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego.

Raport zamieszczony został w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku:https://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/zarzadzenia_prezydenta/41139.html

Rada Miejska w Słupsku będzie rozpatrywała Raport podczas sesji planowanej na dzień 25 czerwca 2025 r. W debacie nad Raportem mogą zabierać głos Mieszkańcy.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7). Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu*Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "Mieszkaniec (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w 2024 roku" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku.

Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (§ 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku)

Zgłoszenia do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku, najpóźniej do dnia 24 czerwca 2025 r. do godz. 15:30, w Biurze Rady Miejskiej, pokój  nr 116.

Potrójny Jubileusz Miasta Słupska

Potrójny Jubileusz Miasta Słupska

Zapraszamy wszystkich do wspólnego świętowania!

Potrójny Jubileusz Miasta Słupska
Uczestnicy Biegu na Wieżę na wspólnym zdjęciu na dziedzińcu słupskiego ratusza.
Bieg na Wieżę po raz trzeci

Bieg na Wieżę po raz trzeci

Zapraszamy do uczestnictwa w kolejnej edycji Biegu na Wieżę.

Bieg na Wieżę po raz trzeci

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Dzieje się w Słupsku! Zaplanuj czerwiec pełen rozrywki i inspirujących spotkań!
Słupski Jarmark Wakacyjny 2025 - przyjmujemy zgłoszenia wystawców!
Raport o stanie Miasta za 2024 rok - zachęcamy do zapoznania się z jego treścią TUTAJ.
Trwa rekrutacja uzupełniająca do klas pierwszych szkół podstawowych oraz przedszkoli na rok szkolny 2025/2026