Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

Debata nad Raportem o stanie Miasta za 2024 rok

Przewodniczący Rady Miejskiej w Słupsku Mieszkańców na debatę nad Raportem o stanie Miasta w 2024 r., która odbędzie się 25 czerwca 2025 r., podczas sesji Rady Miejskiej w Słupsku.

Na podstawie art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 14,65, 1572, 1907, 1940.), w dniu 28 maja 2024 r. Prezydent Miasta Słupska przedstawiła Radzie Miejskiej w Słupsku „Raport o stanie Miasta Słupska w 2024 roku.”

Dokument ten, sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska, zawiera podsumowanie działalności Prezydenta Miasta Słupska w 2024 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego.

Raport zamieszczony został w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku:https://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/zarzadzenia_prezydenta/41139.html

Rada Miejska w Słupsku będzie rozpatrywała Raport podczas sesji planowanej na dzień 25 czerwca 2025 r. W debacie nad Raportem mogą zabierać głos Mieszkańcy.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7). Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu*Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "Mieszkaniec (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w 2024 roku" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku.

Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (§ 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku)

Zgłoszenia do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku, najpóźniej do dnia 24 czerwca 2025 r. do godz. 15:30, w Biurze Rady Miejskiej, pokój  nr 116.

Konsultacje społeczne dotyczące budżetu Miasta Słupska na 2026 rok

Konsultacje społeczne dotyczące budżetu Miasta Słupska na 2026 rok

Propozycje można zgłaszać do 21 września 2025

Konsultacje społeczne dotyczące budżetu Miasta Słupska na 2026 rok
Grafika przedstawia okładkę do "Poradnika bezpieczeństwa"
Poradnik bezpieczeństwa

Poradnik bezpieczeństwa

Ministerstwo Obrony Narodowej, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji i Rządowe Centrum Bezpieczeństwa, we wspólnym projekcie rządowym, przygotowało ...

Poradnik bezpieczeństwa

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Dzieje się w Słupsku! Zaplanuj wrzesień pełen rozrywki i inspirujących spotkań!
Zapraszamy do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych dotyczących budżetu Miasta Słupska na 2026 rok - szczegóły dostępne TUTAJ
Bilet w kilka sekund? Z Systemem FALA to możliwe! Więcej informacji na stronie https://systemfala.pl/ 
Zapoznaj się z poradnikiem bezpieczeństwa wydanym przez MSWiA, MON i RCB