Konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miejskiej w Słupsku zmieniającej uchwałę Nr XIII/120/15 Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie powołania Słupskiej Rady Seniorów i nadania jej statutu
Prezydent Miasta Słupska zaprasza mieszkańców do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Miejskiej w Słupsku zmieniającej uchwałę Nr XIII/120/15 w sprawie powołania Słupskiej Rady Seniorów i nadania jej statutu.
Konsultacje odbędą się w dniach od 13 maja do 3 czerwca 2025 roku.
Celem konsultacji jest zebranie opinii i uwag mieszkańców na temat proponowanych zmian w statucie Słupskiej Rady Seniorów.
Uwagi można zgłaszać:
- w trakcie spotkania konsultacyjnego z mieszkańcami Miasta Słupska, które odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Słupsku przy ul. Zwycięstwa 3, sala konferencyjna 110, piętro I, w dniu 2 czerwca 2025 r. w godzinach od 18.00 do 19.30;
- za pomocą formularza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 375/ZiSS/2025 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 7 maja 2025 r., który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych (pl. Zwycięstwa 1, pokój 208 – sekretariat Wydziału) lub przesłać w wersji elektronicznej, za pośrednictwem poczty e-mail na adres wziss@um.slupsk.pl (w tytule e-maila należy wpisać „Konsultacje Rada Seniorów”); bądź przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) z dopiskiem „Konsultacje Rada Seniorów”, w terminie do dnia 3 czerwca 2025 r.
- podczas dyżurów telefonicznych pod numerem telefonu (59) 848 88 375, które odbędą się w dniach od 13 maja 2025 r. do 3 czerwca 2025 r. w godzinach pracy Urzędu Miejskiego
- wypełniając ankietę konsultacyjną w formie elektronicznej dostępnej na stronie https://slupsk.konsultacjejst.pl/.
Zapraszamy wszystkich mieszkańców Słupska do aktywnego udziału i wyrażenia swoich opinii, aby wspólnie kształtować działania na rzecz seniorów w naszym mieście