Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj
  1. Krok 1
  2. Krok 2
  3. Krok 3
  4. Krok 4 (aktywny)

Przeniesienie na rzecz innej osoby decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy.

Identyfikator sprawy: PP-IV

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r.,
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 2096)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 1000 ze zmianami).

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek PP-4 (do pobrania poniżej).
  2. Pełnomocnictwo wydane osobie działającej w imieniu wnioskodawcy.
  3. Pisemna zgoda strony na rzecz której decyzja była wydana.

Opłaty

  1. 56,00 zł - za przeniesienie decyzji na rzecz innej osoby.
  2. 17,00 zł - za oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem.
  3. Nie podlega opłacie skarbowej wydanie decyzji w sprawach budownictwa mieszkaniowego.
  4. Nie podlega opłacie skarbowej wydanie decyzji oraz złożenie pełnomocnictwa w sprawach nauki, szkolnictwa i oświaty pozaszkolnej oraz ochrony zdrowia.
  5. Zwalnia się od opłaty skarbowej: jednostki budżetowe, jednostki samorządu terytorialnego, organizacje pożytku publicznego w związku z nieodpłatną działalnością pożytku publicznego, osoby które przedstawią zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa.

Opłatę skarbową należy wnieść na rachunek Miasta Słupska, Plac Zwycięstwa 3 gotówką lub przelewem na konto nr: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010. Wpłat gotówkowych (bez prowizji) można dokonać w kasie zlokalizowanej na terenie Urzędu Miejskiego w Słupsku lub w placówkach mBanku.

Dla osób wpłacających z zagranicy kod SWIFT/BIC: BREXPLPWKO

Czas odpowiedzi

Nie później niż 1 miesiąc od daty złożenia wniosku, w szczególnych przypadkach maksymalnie do 2 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia wniosku z kompletem materiałów.

Odwołania

Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego można wnieść za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie. Odwołanie składa się w Kancelarii lub sekretariacie Wydziału Polityki Przestrzennej.

Wniosek o odwołanie od decyzji (PP-10)

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Polityki Przestrzennej
plac Zwycięstwa 1
tel.: (59) 84 88 352
e-mail: wpp@um.slupsk.pl

Uwagi dodatkowe

Przeniesienie decyzji wymaga dołączonej do wniosku pisemnej zgody strony, na rzecz której została wydana. Decyzja przenoszona jest „w całości”, stronami w postępowaniu o przeniesienie decyzji są jedynie wnioskodawca i strona, na rzecz której została wydana pierwotna decyzja. W przypadku braku wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii lub sekretariacie wydziału.

Pliki do pobrania

Wnioski

PP 4 odt (23.95 KB)

PP 4 pdf (95.46 KB)

Procedury

PP IV (126.17 KB)

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z Informacją Urzędu Miejskiego w Słupsku
pl. Zwycięstwa 3, pok. 8
tel.: (59) 8488 300
e-mail: urzad@um.slupsk.pl

 

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.