Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj
  1. Krok 1
  2. Krok 2
  3. Krok 3
  4. Krok 4 (aktywny)

Zgłoszenie instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne

Identyfikator sprawy: WGKiOŚ-X

Podstawa prawna

Art. 152 ust. 1, art. 378 ust. 1 i art. 382 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799 ze zm.) oraz rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne (Dz. U. Nr 130, poz. 879).

Wymagane dokumenty

Formularz zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne (WGKiOŚ-8) - do pobrania poniżej.

Opłaty

Opłata skarbowa:

  • za przyjęcie zgłoszenia – 120 zł;
  • za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpisu, wypisu lub kopii (od każdego stosunku pełnomocnictwa) – 17,00 zł.

Opłatę za zgłoszenie należy wnieść na rachunek Miasta Słupska, Plac Zwycięstwa 3 gotówką lub przelewem na konto nr: mBank S.A. 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010.

Wpłat gotówkowych (bez prowizji) można dokonać w kasie zlokalizowanej na terenie Urzędu Miejskiego w Słupsku lub w placówkach mBanku.

Dla osób wpłacających z zagranicy kod SWIFT/BIC: BREXPLPWKOS.

Czas odpowiedzi

Do rozpoczęcia eksploatacji instalacji nowo zbudowanej lub zmienionej w sposób istotny można przystąpić, jeżeli organ właściwy do przyjęcia zgłoszenia w terminie 30 dni od dnia doręczenia zgłoszenia nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji.

Odwołania

Odwołanie od decyzji wnoszącej sprzeciw do zgłoszenia instalacji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Kancelarii lub sekretariacie Wydziału, pokój 219). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
plac Zwycięstwa 3, pokój nr 219,
tel.: (59)  84 88 318,
e-mail: wgkios@um.slupsk.pl

Uwagi dodatkowe

1. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
2. Prowadzący instalację jest obowiązany do dokonania zgłoszenia przed rozpoczęciem jej eksploatacji.
3. Prowadzący instalację jest obowiązany przedłożyć organowi właściwemu do przyjęcia zgłoszenia informacje o:
a) rezygnacji z rozpoczęcia eksploatacji instalacji,
b) zakończeniu eksploatacji instalacji,
c) zmianie w zakresie danych lub informacji, o których mowa w ust. 2;
w terminie 14 dni odpowiednio od dnia w/w przypadków;
lub dokonać ponownego zgłoszenia instalacji, jeżeli zmiana wprowadzona w instalacji ma charakter istotnej zmiany.

Pliki do pobrania

Wnioski

WGKiOŚ-8 (100.21 KB)

WGKiOŚ-8 (65.50 KB)

Procedury

WGKiOŚ-X (82.79 KB)

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z Informacją Urzędu Miejskiego w Słupsku
pl. Zwycięstwa 3, pok. 8
tel.: (59) 8488 300
e-mail: urzad@um.slupsk.pl

 

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.