Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj
  1. Krok 1
  2. Krok 2
  3. Krok 3
  4. Krok 4 (aktywny)

Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów

Identyfikator sprawy: WGKiOŚ-XXII

Podstawa prawna

Art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r., poz. 142 ze zm.)

Wymagane dokumenty

1. Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów (WGKMiOŚ - 20) - do pobrania poniżej.
2. Załączniki wymienione w druku wniosku.

Opłaty

Nie podlega.

Czas odpowiedzi

Do miesiąca, a dla sprawy szczególnie skomplikowanej do dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Odwołania

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego* za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Kancelarii lub sekretariacie wydziału (biura) prowadzącego sprawę). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
plac Zwycięstwa 3, pokój nr 206,
tel. (59) 84 88 419
e-mail: wgkios@um.slupsk.pl

Uwagi dodatkowe

1. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.

2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii lub sekretariacie wydziału (biura) prowadzącego sprawę.

3. W przypadku usuwania drzew z pasa drogowego drogi publicznej, projekt decyzji wymaga uzgodnienia z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Gdańsku; który ma 30 dni na wyrażenie swojego stanowiska.

4. Spółdzielnia mieszkaniowa informuje, w sposób zwyczajowo przyjęty, członków spółdzielni, właścicieli budynków lub lokali niebędących członkami spółdzielni oraz osoby niebędące członkami spółdzielni, którym przysługują spółdzielcze własnościowe prawa do lokali, a zarząd wspólnoty mieszkaniowej – członków wspólnoty, o zamiarze złożenia wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu,
wyznaczając co najmniej 30-dniowy termin na zgłaszanie uwag. Wniosek może być złożony nie później niż w terminie 12 miesięcy od upływu terminu na zgłaszanie uwag.

Pliki do pobrania

Wnioski

WGKiOŚ-20.pdf (124.60 KB)

WGKiOŚ-20.doc (48.00 KB)

Procedury

WGKiOŚ-XXII (67.93 KB)

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z Informacją Urzędu Miejskiego w Słupsku
pl. Zwycięstwa 3, pok. 8
tel.: (59) 8488 300
e-mail: urzad@um.slupsk.pl

 

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.