Uzupełnienie akt stanu cywilnego
Identyfikator sprawy: USC-XIII
Podstawa prawna
Art. 37 ustawy z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 2064, z 2017 r. poz. 1524 oraz z 2018 r. poz. 696).
Wymagane dokumenty
1. Wniosek USC-7 (do pobrania poniżej).
2. Załączniki:
- zagraniczny dokument stanu cywilnego jeśli stanowi on podstawę uzupełnienia wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
3. Do wglądu dokument stwierdzający tożsamość.
Opłaty
Za wydanie zupełnego odpisu w wyniku uzupełnienia aktu stanu cywilnego 39,00 zł.
Opłatę skarbową należy wnieść na rachunek Miasta Słupska, Plac Zwycięstwa 3, na konto nr: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010
przelewem, kartą płatniczą lub w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Dla osób wpłacających z zagranicy kod SWIFT/BIC: BREXPLPWKOS
Czas odpowiedzi
Nie później niż w ciągu miesiąca od chwili przyjęcia podania.
Odwołania
Odwołanie wnosi się do Wojewody Pomorskiego w Gdańsku za pośrednictwem kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Jednostka odpowiedzialna
Urząd Stanu Cywilnego (USC)
plac Zwycięstwa 3 (pok. 06)
tel. (0-59) 8488 387
e-mail: usc@um.slupsk.pl, m.nowak@um.slupsk.pl
Uwagi dodatkowe
1. Sprawy załatwia się w pokoju 06.
2. Wnioskodawcą w niniejszej sprawie może być:osoba, której akt dotyczy lub jej przedstawiciel ustawowy lub osoba, mająca interes prawny w uzupełnieniu treści aktu.