Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego
Identyfikator sprawy: COM-RE-7
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.).
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2020 r. poz. 930).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2019 r. poz. 256 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000).
Wymagane dokumenty
1. Formularz COM-RE-7 (odrębny dla każdej osoby).
Wymeldowania można dokonać osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie pisemnej. Wymeldowania można dokonać także drogą elektroniczną wypełniając formularz znajdujący się na stronie Ministerstwa Cyfryzacji https://obywatel.gov.pl. Złożony wniosek musi być podpisany Profilem Zaufanym lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu.
Czas odpowiedzi
Niezwłocznie.
Jednostka odpowiedzialna
Wydział – Centrum Obsługi Mieszkańców
Plac Zwycięstwa 3 (pokój nr 12)
tel.: (59) 8488 357, (59) 8488 481,
e-mail: com@um.slupsk.pl
Uwagi dodatkowe
Opis sprawy w BIP
Pliki do pobrania
Procedury
COM-RE-VII (80.86 KB)