Postępowanie administracyjne - wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego
Identyfikator sprawy: COM-RE-15
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2019 r. poz. 256 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000).
Wymagane dokumenty
1. Wniosek COM-RE-13 .
Opłaty
Za wydanie decyzji – 10, 00 zł.
Czas odpowiedzi
Termin załatwienia sprawy tj. wydania decyzji administracyjnej, wynosi do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów (w przypadku skompilowanego postępowania termin może ulec przedłużeniu).
Odwołania
Odwołanie wnosi się do Wojewody Pomorskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Odwołanie składa się w Kancelarii (pok.6) lub sekretariacie wydziału (pok. 11) prowadzącego sprawę.
Jednostka odpowiedzialna
Wydział – Centrum Obsługi Mieszkańców
Plac Zwycięstwa 3 (pokój nr 11)
tel.: (59) 8488 382, (59) 8488 438,
e-mail: com@um.slupsk.pl
Opis sprawy w BIP
Pliki do pobrania
Procedury
COM-RE-XV (76.23 KB)