Zmiana treści licencji na wykonywanie transportu drogowego osób i rzeczy
Identyfikator sprawy: COM-RO-XV
Wymagane dokumenty
1. Wniosek COM-RO-16
Opłaty
Opłata za czynności administracyjne wnoszona przed odbiorem odpowiedniej decyzji i dokumentów.
Opłatę należy wnieść na rachunek Miasta Słupska, Plac Zwycięstwa 3 na konto 08 1140 1153 0000 2175 4200 101.
Opłatę skarbową za pełnomocnictwo należy wnieść na rachunek Miasta Słupska, Plac Zwycięstwa 3 gotówką lub przelewem na konto 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010.
Czas odpowiedzi
Do 30 dni.
Jednostka odpowiedzialna
Wydział – Centrum Obsługi Mieszkańców
Plac Zwycięstwa 3 (pokój nr 15)
tel.: (59) 8488307, (59) 8488476
e-mail: com@um.slupsk.pl
Uwagi dodatkowe
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Opis sprawy w BIP
Pliki do pobrania
Wnioski
COM-RO-16 (37.50 KB)
COM-RO-16 (87.96 KB)
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (transport) / RODO (62.57 KB)
Procedury
COM-RO-XV (77.40 KB)