Zameldowanie na pobyt stały
Identyfikator sprawy: COM-RE-II
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.).
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2020 r. poz. 930).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2019 r. poz. 256 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000).
Wymagane dokumenty
1. Formularz COM-RE-4 (odrębny dla każdej osoby, do pobrania poniżej).
2. Do wglądu:
- dowód osobisty lub paszport,
- odpis aktu urodzenia w przypadku pierwszego zameldowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- aktualny dokument (oryginał) potwierdzający tytuł prawny do lokalu: (np. akt notarialny, odpis z księgi wieczystej albo wyciąg z działów I i II księgi wieczystej, decyzja o przydziale mieszkania, umowa cywilno-prawna lub zaświadczenie ze spółdzielni mieszkaniowej).
3. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych (do pobrania poniżej).
Sprawę można też załatwić elektronicznie:
Czas odpowiedzi
Niezwłocznie.
Jednostka odpowiedzialna
Wydział – Centrum Obsługi Mieszkańców
Plac Zwycięstwa 3 (pokój nr 12)
tel.: (59) 8488 357, (59) 8488 481,
e-mail: com@um.slupsk.pl
Opis sprawy w BIP
Pliki do pobrania
Procedury
COM-RE-II (81.70 KB)