Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj
  1. Krok 1
  2. Krok 2
  3. Krok 3
  4. Krok 4 (aktywny)

Zameldowanie na pobyt czasowy

Identyfikator sprawy: COM-RE-III

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.).
  2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2020 r. poz. 930).
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2019 r. poz. 256 z późn. zm.).
  4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000).

Wymagane dokumenty

  1. Formularz COM-RE-5 (odrębny dla każdej osoby, do pobrania poniżej).
  2. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych (do pobrania poniżej).

Sprawę można też załatwić elektronicznie:

 

gov.opl

Czas odpowiedzi

Niezwłocznie.

Jednostka odpowiedzialna

Wydział – Centrum Obsługi Mieszkańców
Plac Zwycięstwa 3 (pokój nr 12)
tel.: (59) 8488 357, (59) 8488 481,
e-mail: com@um.slupsk.pl

Pliki do pobrania

Wnioski

COM-RE-5 (230.66 KB)

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH / RODO (70.46 KB)

Procedury

COM-RE-III (81.44 KB)

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z Informacją Urzędu Miejskiego w Słupsku
pl. Zwycięstwa 3, pok. 8
tel.: (59) 8488 300
e-mail: urzad@um.slupsk.pl

 

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.