Postępowanie administracyjne - zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
Identyfikator sprawy: COM-RE-XIV
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.).
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2020 r. poz. 930).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2019 r. poz. 256 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000).
Wymagane dokumenty
1. Wniosek COM-RE-12.
2. Załączniki:
- wypełniony formularz wniosku „zgłoszenie pobytu stałego” - (COM-RE-4)
- lub „zgłoszenie pobytu czasowego” - (COM-RE-5), (odrębny dla każdej osoby, również dla dziecka).
Czas odpowiedzi
Termin załatwienia sprawy tj. wydania decyzji administracyjnej, wynosi do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów (w przypadku skompilowanego postępowania termin może ulec przedłużeniu).
Odwołania
Odwołanie wnosi się do Wojewody Pomorskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Odwołanie składa się w Kancelarii (pok.6) lub sekretariacie wydziału (pok. 11) prowadzącego sprawę.
Jednostka odpowiedzialna
Wydział – Centrum Obsługi Mieszkańców
Plac Zwycięstwa 3 (pokój nr 11)
tel.: (59) 8488 382, (59) 8488 438,
e-mail: com@um.slupsk.pl
Uwagi dodatkowe
1. W przypadku pobytu czasowego należy podać okres zameldowania.
2. W przypadku, gdy strona nie może bezpośrednio brać udziału w postępowaniu może wyznaczyć pełnomocnika. Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa wynosi 17,00 zł. Z opłaty tej zwolnieni są małżonkowie, zstępni, wstępni i rodzeństwo.
Opis sprawy w BIP
Pliki do pobrania
Wnioski
COM-RE-12 (74.58 KB)
COM-RE-12 (18.81 KB)
COM-RE-4 (235.15 KB)
COM-RE-5 (230.66 KB)
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH / RODO (70.46 KB)
Procedury
COM-RE-XIV (80.24 KB)