Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj
  1. Krok 1
  2. Krok 2
  3. Krok 3
  4. Krok 4 (aktywny)

Postępowanie administracyjne - zameldowanie na pobyt stały lub czasowy

Identyfikator sprawy: COM-RE-XIV

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.).
  2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2020 r. poz. 930).
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2019 r. poz. 256 z późn. zm.).
  4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000).

Wymagane dokumenty

1. Wniosek COM-RE-12.
2. Załączniki:

  • wypełniony formularz wniosku „zgłoszenie pobytu stałego” - (COM-RE-4)
  • lub „zgłoszenie pobytu czasowego” - (COM-RE-5), (odrębny dla każdej osoby, również dla dziecka).

Czas odpowiedzi

Termin załatwienia sprawy tj. wydania decyzji administracyjnej, wynosi do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów (w przypadku skompilowanego postępowania termin może ulec przedłużeniu).

Odwołania

Odwołanie wnosi się do Wojewody Pomorskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Odwołanie składa się w Kancelarii (pok.6) lub sekretariacie wydziału (pok. 11) prowadzącego sprawę.

Jednostka odpowiedzialna

Wydział – Centrum Obsługi Mieszkańców
Plac Zwycięstwa 3 (pokój nr 11)
tel.: (59) 8488 382, (59) 8488 438,
e-mail: com@um.slupsk.pl

Uwagi dodatkowe

1. W przypadku pobytu czasowego należy podać okres zameldowania.
2. W przypadku, gdy strona nie może bezpośrednio brać udziału w postępowaniu może wyznaczyć pełnomocnika. Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa wynosi 17,00 zł. Z opłaty tej zwolnieni są małżonkowie, zstępni, wstępni i rodzeństwo.

Pliki do pobrania

Wnioski

COM-RE-12 (74.58 KB)

COM-RE-12 (18.81 KB)

COM-RE-4 (235.15 KB)

COM-RE-5 (230.66 KB)

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH / RODO (70.46 KB)

Procedury

COM-RE-XIV (80.24 KB)

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z Informacją Urzędu Miejskiego w Słupsku
pl. Zwycięstwa 3, pok. 8
tel.: (59) 8488 300
e-mail: urzad@um.slupsk.pl

 

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.