Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj
  1. Krok 1
  2. Krok 2
  3. Krok 3
  4. Krok 4 (aktywny)

Wymeldowanie cudzoziemca z miejsca pobytu stałego

Identyfikator sprawy: COM-RE-VIII

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności,
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego,
  • Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie trybu rejestracji danych w rejestrze PESEL oraz w rejestrach mieszkańców oraz tryb przekazywania danych pomiędzy rejestrami mieszkańców a rejestrem PESEL,
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Wymagane dokumenty

1. Formularz odrębny dla każdej osoby (COM-RE-6) - do pobrania poniżej,
2. Do wglądu ważny dokument podróży lub inny ważny dokument potwierdzający tożsamość i obywatelstwo.

Opłaty

Za wymeldowanie - nie pobiera się.

Za pełnomocnictwo - 17,00 zł (nie podlega opłacie skarbowej, jeżeli jest udzielane małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu).

Opłatę skarbową należy wnieść na rachunek Miasta Słupska, Plac Zwycięstwa 3 gotówką lub przelewem na konto: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010.

Wpłat gotówkowych (bez prowizji) można dokonać w kasie zlokalizowanej na terenie Urzędu Miejskiego w Słupsku lub w placówkach mBanku.

Dla osób wpłacających z zagranicy kod SWIFT/BIC: BREXPLPWKOS.

Czas odpowiedzi

Niezwłocznie.

Odwołania

Nie przysługuje.

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Centrum Obsługi Mieszkańców
Urząd Miejski w Słupsku, plac Zwycięstwa 3, pokój nr 12,
tel.: (59) 8488357, (59) 8488481,
e-mail: com@um.slupsk.pl

Uwagi dodatkowe

1. Wymeldowania można dokonać osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie pisemnej. Wymeldowania można dokonać, także drogą elektroniczną wypełniając formularz znajdujący się na stronie Ministerstwa Cyfryzacji https://obywatel.gov.pl. Złożony wniosek musi być podpisany Profilem Zaufanym lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu.

2. Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.

3. Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu stałego bądź czasowego lub zgłaszając wyjazd za granicę na pobyt stały na formularzu: „zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej”.

Pliki do pobrania

Wnioski

COM-RE-6 (221.54 KB)

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH / RODO (70.46 KB)

Procedury

COM-RE-VIII (81.56 KB)

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z Informacją Urzędu Miejskiego w Słupsku
pl. Zwycięstwa 3, pok. 8
tel.: (59) 8488 300
e-mail: urzad@um.slupsk.pl

 

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.