OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Słupsk dot. przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Słupsk
Na podstawie Ustawy o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r. Prezydent Miasta Słupska
obwieszczam, iż w związku z Uchwałą Nr LXXI/1009/24 z dnia 24 kwietnia 2024 r. w sprawie
przystąpienia do zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017 – 2025+
rozpoczynają się konsultacje społeczne projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska
do 2032 roku.
Celem konsultacji społecznych jest zebranie uwag od interesariuszy rewitalizacji w rozumieniu
art. 2 ust. 2 ustawy o rewitalizacji na temat przygotowanego projektu Gminnego Programu
Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
1. Konsultacje odbędą się w terminie od 13.10.2025 do 18.11.2025 r. w następujących
formach:
1) otwartego spotkania z interesariuszami rewitalizacji Miasta Słupska: w dniu
28.10.2025 r. o godz. 16:00 w budynku Słupskiego Centrum Organizacji
Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ul. Niedziałkowskiego 6;
2) spotkania on-line: w dniu 03.11.2025 r. o godz. 16:30. Link do spotkania zostanie
podany na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu
Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną
datą spaceru;
3) spaceru konsultacyjnego po obszarze rewitalizacji: w dniu 26.10.2025 r. o godz.
11:00 Informacja o miejscu rozpoczęcia spaceru podana zostanie na miejskim
portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk
w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną
datą spaceru;
4) dyżurów konsultacyjnych w Dziale Rewitalizacji przy Wydziale Zarządzania
Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204,
w dniach 13, 20, 27.10.2025 r. oraz 3.11 i 17.11.2025 r. w godz.15:30-16:30;
5) spotkania z przedstawicielami organizacji pozarządowych i podmiotów ekonomii
społecznej oraz spotkania z młodzieżą. Informacja o terminach i miejscach spotkań
podana zostanie na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu
Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni
kalendarzowych przed planowaną datą spotkań;
6) zbierania uwag za pomocą formularza zamieszczonego w Biuletynie Informacji
Publicznej oraz miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl (na stronie głównej
oraz w zakładce „Rewitalizacja”). Wypełnione formularze będzie można dostarczyć
w nieprzekraczalnym terminie do 18.11.2025 roku:
a) drogą korespondencyjną na adres: Wydział Zarządzania Funduszami Urzędu
Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (decyduje data wpływu do
Urzędu);
b) elektroniczną na adres: rewitalizacja@um.slupsk.pl
c) osobiście w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku,
pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204 (budynek z windą i przystosowany do
potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
7) spotkania dla przedstawicieli Komitetu Rewitalizacji w dniu 22.10.2025 r. o godz.
16:00 w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
2. Projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku stanowi załącznik
nr 1 do Zarządzenia Nr 862/ZF/2025 z dnia 7 października 2025 roku . Wzór formularza
uwag do projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku stanowi
załącznik nr 2 do w/w Zarządzenia.
Projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 r. wraz z załącznikiem
graficznym oraz formularzem konsultacyjnym zostanie udostępniony:
• w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem internetowym http://bip.um.slupsk.pl/,
• na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku pod adresem http://www.slupsk.pl/
(na stronie głównej oraz w zakładce „Rewitalizacja” ),
• w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, Mały
Ratusz, pok. 204 w godzinach pracy Urzędu.
Nie będą rozpatrywane propozycje i opinie:
• z datą wpływu przed dniem 13.10.2025 r i po dniu 18.11.2025 r .
• przesłane w innej formie niż na formularzu konsultacyjnym (za wyjątkiem propozycji
zgłaszanych w formie ustnej podczas spotkań z interesariuszami rewitalizacji, spacerów
badawczych bądź dyżurów konsultacyjnych w Centrum Wiedzy o Rewitalizacji).
Zgodnie z art. 6 ust. 7 i 9 Ustawy o rewitalizacji, niezwłocznie po zakończeniu niniejszych
konsultacji opracowana zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane
o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz
z odniesieniem się do nich.
Informacja o planowanych konsultacjach, zgodnie z art. 6 ust. 2 Ustawy o rewitalizacji, zostanie
umieszczona m.in. w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Słupska http://bip.um.slupsk.pl/, na
stronie internetowej Miasta Słupska www.slupsk.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
w Słupsku oraz dodatkowo opublikowana w prasie lokalnej.

