Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

Wkrótce rozpocznie się nabór kandydatów do Komitetu Rewitalizacji

Prezydent Słupska zachęca do rozważenia możliwości kandydowania do Komitetu Rewitalizacji drugiej kadencji. Komitet stanowi forum dialogu między różnymi środowiskami zainteresowanymi rewitalizacją; tworzą go m.in. przedstawiciele mieszkańców miasta z obszaru rewitalizacji oraz spoza tego obszaru, właścicieli i zarządców nieruchomości, organizacji pozarządowych, organów władzy publicznej, przedsiębiorców, których zadaniem będzie opiniowanie działań miasta oraz doradzanie prezydentce Słupska w sprawach związanych z rewitalizacją miasta.

Nabór kandydatów do słupskiego Komitetu Rewitalizacji drugiej kadencji odbędzie się w terminie od 20 stycznia do 3 lutego 2021 r.
Formularz zgłoszeniowy dostępny będzie na stronie www.slupsk.pl w zakładce „Rewitalizacja” oraz Wydziale Zarządzania Funduszami - Referacie Rewitalizacji, pok. 204 Mały Ratusz.
Wypełnione formularze będzie można składać w terminie od 20 stycznia do 3 lutego 2021 r. :

Zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie przyjęcia zasad, wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska na terenie naszego miasta, osoby tworzące Komitet Rewitalizacji mogą pełnić swoją funkcję nie dłużej niż 2 kadencje. Skład Komitetu nie powinien przekraczać 30 osób, z czego:
- przedstawiciele organów władzy publicznej (radni, starosta) – 1 osoba,
- przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego i jego jednostek organizacyjnych (UM i spółki miejskie) – 1 osoba,
- przedstawiciele mieszkańców obszaru rewitalizacji – nie więcej niż 3 osoby
- przedstawiciele pozostałych mieszkańców – nie więcej niż 2 osoby,
- przedstawiciele podmiotów prowadzących działalność społeczną (ngo) – nie więcej niż 2 osoby,
- przedstawiciele podmiotów prowadzących działalność gospodarczą - nie więcej niż 2 osoby,
- przedstawiciele właścicieli nieruchomości i wspólnot mieszkaniowych, TBS, SM położonych na obszarze rewitalizacji – nie więcej niż 5 osób,
- przedstawiciele instytucji publicznych - nie więcej niż 13 osób.

Posiedzenia Komitetu będą odbywać się w miarę potrzeb, ale nie rzadziej niż raz w roku. Obsługę organizacyjną Komitetu zapewni Wydział Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku.

 

Stanowisko ds. wdrażania, monitorowania i promocji rewitalizacji miasta

Stanowisko ds. wdrażania, monitorowania i promocji rewitalizacji miasta

(59) 8488 225

Pokój 204

Urząd Miejski w Słupsku Wydział Zarządzania Funduszami pl. Zwycięstwa 1 (mały ratusz) 76-200 Słupsk

rewitalizacja@um.slupsk.pl

Podziel się

Potrójny Jubileusz Miasta Słupska

Potrójny Jubileusz Miasta Słupska

Zapraszamy wszystkich do wspólnego świętowania!

Potrójny Jubileusz Miasta Słupska
Uczestnicy Biegu na Wieżę na wspólnym zdjęciu na dziedzińcu słupskiego ratusza.
Bieg na Wieżę po raz trzeci

Bieg na Wieżę po raz trzeci

Zapraszamy do uczestnictwa w kolejnej edycji Biegu na Wieżę.

Bieg na Wieżę po raz trzeci

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Dzieje się w Słupsku! Zaplanuj czerwiec pełen rozrywki i inspirujących spotkań!
Słupski Jarmark Wakacyjny 2025 - przyjmujemy zgłoszenia wystawców!
Raport o stanie Miasta za 2024 rok - zachęcamy do zapoznania się z jego treścią TUTAJ.