Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Aktualności

Wkrótce rozpocznie się nabór kandydatów do Komitetu Rewitalizacji

Prezydent Słupska zachęca do rozważenia możliwości kandydowania do Komitetu Rewitalizacji drugiej kadencji. Komitet stanowi forum dialogu między różnymi środowiskami zainteresowanymi rewitalizacją; tworzą go m.in. przedstawiciele mieszkańców miasta z obszaru rewitalizacji oraz spoza tego obszaru, właścicieli i zarządców nieruchomości, organizacji pozarządowych, organów władzy publicznej, przedsiębiorców, których zadaniem będzie opiniowanie działań miasta oraz doradzanie prezydentce Słupska w sprawach związanych z rewitalizacją miasta.

Nabór kandydatów do słupskiego Komitetu Rewitalizacji drugiej kadencji odbędzie się w terminie od 20 stycznia do 3 lutego 2021 r.
Formularz zgłoszeniowy dostępny będzie na stronie www.slupsk.pl w zakładce „Rewitalizacja” oraz Wydziale Zarządzania Funduszami - Referacie Rewitalizacji, pok. 204 Mały Ratusz.
Wypełnione formularze będzie można składać w terminie od 20 stycznia do 3 lutego 2021 r. :

Zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie przyjęcia zasad, wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska na terenie naszego miasta, osoby tworzące Komitet Rewitalizacji mogą pełnić swoją funkcję nie dłużej niż 2 kadencje. Skład Komitetu nie powinien przekraczać 30 osób, z czego:
- przedstawiciele organów władzy publicznej (radni, starosta) – 1 osoba,
- przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego i jego jednostek organizacyjnych (UM i spółki miejskie) – 1 osoba,
- przedstawiciele mieszkańców obszaru rewitalizacji – nie więcej niż 3 osoby
- przedstawiciele pozostałych mieszkańców – nie więcej niż 2 osoby,
- przedstawiciele podmiotów prowadzących działalność społeczną (ngo) – nie więcej niż 2 osoby,
- przedstawiciele podmiotów prowadzących działalność gospodarczą - nie więcej niż 2 osoby,
- przedstawiciele właścicieli nieruchomości i wspólnot mieszkaniowych, TBS, SM położonych na obszarze rewitalizacji – nie więcej niż 5 osób,
- przedstawiciele instytucji publicznych - nie więcej niż 13 osób.

Posiedzenia Komitetu będą odbywać się w miarę potrzeb, ale nie rzadziej niż raz w roku. Obsługę organizacyjną Komitetu zapewni Wydział Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku.

 

Stanowisko ds. wdrażania, monitorowania i promocji rewitalizacji miasta

Stanowisko ds. wdrażania, monitorowania i promocji rewitalizacji miasta

(59) 8488 225

Pokój 204

Urząd Miejski w Słupsku Wydział Zarządzania Funduszami pl. Zwycięstwa 1 (mały ratusz) 76-200 Słupsk

rewitalizacja@um.slupsk.pl

Podziel się

Chłopiec z podniesionymi kciukami do góry, w tle dwoje dzieci i nauczycielka
Nabór do przedszkoli miejskich na rok szkolny 2024/2025

Nabór do przedszkoli miejskich na rok szkolny 2024/2025

Zbliża się termin rekrutacji do przedszkoli miejskich.

Nabór do przedszkoli miejskich na rok szkolny 2024/2025
Informator przedszkolaka

Informator przedszkolaka

Zachęcamy do zapoznania się z informatorem przedszkolaka na rok szkolny 2024/2025 stanowiącym swoisty przewodnik po placówkach wychowania przedszkolnego w naszym mieście.

Informator przedszkolaka

Kalendarz wydarzeń

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.