Wkrótce rozpocznie się nabór kandydatów do Komitetu Rewitalizacji
Prezydent Słupska zachęca do rozważenia możliwości kandydowania do Komitetu Rewitalizacji drugiej kadencji. Komitet stanowi forum dialogu między różnymi środowiskami zainteresowanymi rewitalizacją; tworzą go m.in. przedstawiciele mieszkańców miasta z obszaru rewitalizacji oraz spoza tego obszaru, właścicieli i zarządców nieruchomości, organizacji pozarządowych, organów władzy publicznej, przedsiębiorców, których zadaniem będzie opiniowanie działań miasta oraz doradzanie prezydentce Słupska w sprawach związanych z rewitalizacją miasta.
Nabór kandydatów do słupskiego Komitetu Rewitalizacji drugiej kadencji odbędzie się w terminie od 20 stycznia do 3 lutego 2021 r.
Formularz zgłoszeniowy dostępny będzie na stronie www.slupsk.pl w zakładce „Rewitalizacja” oraz Wydziale Zarządzania Funduszami - Referacie Rewitalizacji, pok. 204 Mały Ratusz.
Wypełnione formularze będzie można składać w terminie od 20 stycznia do 3 lutego 2021 r. :
Zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie przyjęcia zasad, wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska na terenie naszego miasta, osoby tworzące Komitet Rewitalizacji mogą pełnić swoją funkcję nie dłużej niż 2 kadencje. Skład Komitetu nie powinien przekraczać 30 osób, z czego:
- przedstawiciele organów władzy publicznej (radni, starosta) – 1 osoba,
- przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego i jego jednostek organizacyjnych (UM i spółki miejskie) – 1 osoba,
- przedstawiciele mieszkańców obszaru rewitalizacji – nie więcej niż 3 osoby
- przedstawiciele pozostałych mieszkańców – nie więcej niż 2 osoby,
- przedstawiciele podmiotów prowadzących działalność społeczną (ngo) – nie więcej niż 2 osoby,
- przedstawiciele podmiotów prowadzących działalność gospodarczą - nie więcej niż 2 osoby,
- przedstawiciele właścicieli nieruchomości i wspólnot mieszkaniowych, TBS, SM położonych na obszarze rewitalizacji – nie więcej niż 5 osób,
- przedstawiciele instytucji publicznych - nie więcej niż 13 osób.
Posiedzenia Komitetu będą odbywać się w miarę potrzeb, ale nie rzadziej niż raz w roku. Obsługę organizacyjną Komitetu zapewni Wydział Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku.