Przedłużono nabór przedsięwzięć rewitalizacyjnych do aktualizowanego Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku
W związku z dużym zainteresowaniem przedłużamy termin naboru przedsięwzięć rewitalizacyjnych do aktualizowanego Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
Inicjatorem przedsięwzięcia rewitalizacyjnego może być mieszkaniec miasta Słupska oraz każdy podmiot/instytucja/organizacja, która/y zamierza zrealizować własne przedsięwzięcie rewitalizacyjne na obszarze rewitalizacji bądź ma propozycję przedsięwzięcia do realizacji przez miasto bądź inny podmiot.
Termin składania kart przedsięwzięcia to 11 kwietnia 2025!
5 kwietnia zapraszamy na spacer badawczy po obszarze rewitalizacji. Szczegóły podamy na naszej stronie Rewitalizacja Słupsk - https://www.facebook.com/RewitalizacjaSlupsk
Zgłaszane przedsięwzięcia infrastrukturalne powinny być zlokalizowane na obszarze rewitalizacji, wyznaczonym Uchwałą nr XXIII/276/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego oraz obszaru rewitalizacji na terenie Miasta Słupska. Przedsięwzięcia społeczne powinny być skierowane natomiast do mieszkańców tego obszaru.
Celem strategicznym zgłaszanych przedsięwzięć powinno być ożywienie gospodarcze i społeczne, funkcjonalna, bezpieczna i estetyczna przestrzeń, poprawa jakości życia oraz integracja społeczna i gospodarcza.
Wyboru przedsięwzięć dokona Zespół ds. opracowania zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji na 2017-2025+.
Przedsięwzięcia rewitalizacyjne należy zgłaszać wyłącznie na formularzu Karty przedsięwzięcia lub on-line na stronie www.voxly.pl (należy wyszukać Słupsk).
Wypełnioną kartę przedsięwzięcia można:
• złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku, w kancelarii głównej urzędu (pokój nr 6), Plac Zwycięstwa 3 w godzinach pracy urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu),
• wysłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3 (decyduje data wpływu do Urzędu),
• przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail: rewitalizacja@um.slupsk.pl,
• wysłać za pośrednictwem systemu ePUAP, Skrytki ePUAP: /MiastoSlupsk/SkrytkaESP; /MiastoSlupsk/ESP
Prosimy o przesłanie wersji edytowalnej Karty na adres rewitalizacja@um.slupsk.pl.
Informacje na temat naboru przedsięwzięć do aktualizacji Gminnego Programu Rewitalizacji można uzyskać w Biurze Rewitalizacji: Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), rewitalizacja@um.slupsk.pl, tel: 59 8488 225, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.