Nabór kandydatów do Komitetu Rewitalizacji
Od jutra do 3 lutego br. mieszkańcy zainteresowani aktywnym włączeniem się w działania związane z rewitalizacją będą mogli zgłaszać swoje kandydatury na członków Komitetu Rewitalizacji będącym forum współpracy i dialogu między różnymi środowiskami zainteresowanymi rewitalizacją. Jego skład utworzą mieszkańcy obszaru rewitalizacji, mieszkańcy spoza tego obszaru, przedstawiciele właścicieli, użytkowników lub zarządców nieruchomości z obszarów rewitalizacji, przedstawiciele podmiotów prowadzących na terenie Słupska działalność gospodarczą, przedstawiciele organizacji pozarządowych prowadzących na obszarach rewitalizacji działalność społeczną, przedstawiciele środowiska architektów i urbanistów, oraz inne osoby istotne dla potrzeb rewitalizacji.
W skład Komitetu wejdą też przedstawiciele wskazani przez właściwe jednostki czy instytucje: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, instytucje kultury, placówki edukacyjne z obszaru rewitalizacji, Straż Miejską, Policję, Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Urząd Miejski w Słupsku. Komitet utworzy łącznie nie więcej niż 30 osób, których zadaniem będzie opiniowanie działań miasta oraz doradzanie Prezydentowi Słupska w sprawach związanych z rewitalizacją miasta.
Udział w pracach Komitetu daje szansę realnego wpływu na procesy związane z modernizacją trzech obszarów Słupska; Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na miejskim portalu internetowym https://www.slupsk.pl w zakładce "Rewitalizacja" oraz Wydziale Zarządzania Funduszami - Referacie Rewitalizacji, pok. 204, Mały Ratusz.
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Słupska (154,6 kB)