Nabór kandydatek i kandydatów do Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska
Prezydentka Miasta Słupska zaprasza do zgłaszania kandydatek i kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji.
Komitet Rewitalizacji jest to forum współpracy i dialogu pomiędzy organami gminy a pozostałymi interesariuszami rewitalizacji (m. in. mieszkańcami, wspólnotami mieszkaniowymi, przedsiębiorcami, organizacjami pozarządowymi, szkołami publicznymi i niepublicznymi, ośrodkami kultury itp.). Komitet pełni funkcję opiniodawczą i doradczą dla Prezydentki Miasta Słupska.
Osoby tworzące Komitet Rewitalizacji wyrażają opinie, stanowiska oraz rekomendują rozwiązania w sprawach dotyczących przygotowania, przeprowadzenia i oceny procesu rewitalizacji. Komitet uczestniczy w opiniowaniu oraz przygotowywaniu dokumentów, w tym projektów uchwał oraz zarządzeń związanych z wdrażaniem Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017–2025+.
Zgodnie z Regulaminem Komitet Rewitalizacji powoływany jest na 3-letnią kadencję i może liczyć nie więcej niż 30 osób.
Nabór kandydatek i kandydatów do Komitetu odbywać się będzie od 10 do 28 lutego 2024 r. poprzez „Formularz zgłoszeniowy”.
Informacji w sprawie naboru do Komitetu Rewitalizacji udzielają pracownicy Wydziału Zarządzania Funduszami pod nr. tel. 59 – 84 88 225 lub mejlowo: rewitalizacja@um.slupsk.pl
Formularz_oceny_formalnej.pdf (46,7 kB)