Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
Prezydent Miasta Słupska zaprasza do wzięcia udziału w rozpoczynających się konsultacjach społecznych dotyczących projektu Gminnego Programu Rewitalizacji do 2032 roku (aktualizacja GPR 2017-2025+).
Celem konsultacji jest zebranie uwag od mieszkańców miasta na temat przygotowanego projektu dokumentu.
Konsultacje odbędą się w terminie od 13.10.2025 do 18.11.2025 r. w następujących formach:
1) otwartego spotkania z interesariuszami rewitalizacji Miasta Słupska w dniu 28 października o godz. 16:00 w budynku Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy
ul. Niedziałkowskiego 6;
2) spotkania on-line w dniu 03.11.2025 r. o godz. 16:30. Link do spotkania zostanie podany na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych;
3) spaceru konsultacyjnego po obszarze rewitalizacji w dniu 26.10 o godz. 11:00. Informacja o miejscu rozpoczęcia spaceru podana zostanie na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną datą spaceru;
4) dyżurów konsultacyjnych w Dziale Rewitalizacji przy Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204, w dniach 13, 20, 27.10.2025 r. oraz 3.11
i 17.11. 2025 r. w godz.15:30-16:30;
5) spotkania z przedstawicielami organizacji pozarządowych i podmiotów ekonomii społecznej oraz spotkania z młodzieżą. Informacja o terminach i miejscach spotkań podana zostanie na miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl oraz na profilu Rewitalizacja Słupsk w mediach społecznościowych co najmniej 10 dni kalendarzowych przed planowaną datą spotkań;
6) zbierania uwag za pomocą formularza zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej oraz miejskim portalu internetowym www.slupsk.pl (na stronie głównej oraz w zakładce „Rewitalizacja”). Wypełnione formularze będzie można dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 18.11.2025 roku:
a) drogą korespondencyjną na adres: Wydział Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku,
pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (decyduje data wpływu do Urzędu);
b) elektroniczną na adres: rewitalizacja@um.slupsk.pl;
c) osobiście w Wydziale Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 1, Mały Ratusz, pok. 204 (budynek z windą i przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
7) spotkania dla przedstawicieli Komitetu Rewitalizacji w dniu 22.10.2025 r. o godz. 16:00 w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
Załącznik nr 1 - projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku
Załącznik graficzny do Gminnego Programu Rewitalizacji
Załącznik do GPR Lista projektów planowanych do objęcia wsparciem w ramach FEP 2021-2027
Załącznik nr 2 - formularz zgłaszania uwag
Załącznik nr 2 - formularz zgłaszania uwag edytowalny
Zapraszamy do udziału w konsultacjach i zgłaszania uwag!

