Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

29 czerwca br. podczas sesji Rady Miejskiej odbędzie się debata nad Raportem o stanie Miasta w 2021 r.

zdjęcie słupskiego Ratusza

 

 

Raport o stanie Miasta jest sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska.

Dokument zawiera podsumowanie działalności Pani Prezydent w 2021 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego.

 

Raport zamieszczony został w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Z jego treścią można się zapoznać pod poniższym adresem:

http://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/zarzadzenia_prezydenta/36177.html

 

Rada Miejska w Słupsku będzie rozpatrywała Raport podczas sesji planowanej na dzień 29 czerwca 2022 r. W debacie nad Raportem mogą zabierać głos Mieszkańcy.

 

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7).

 

Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu*.

 

Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "Mieszkanka/Mieszkaniec (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w 2021 roku" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.

 

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

 

O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Słupsku.

 

Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (§ 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku)

 

Zgłoszenia do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku najpóźniej do dnia 28 czerwca 2022 r. do godz. 15:30 w Biurze Rady Miejskiej, pok. nr 116.

 

 

Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.

Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.

Prezydent Miasta Słupska zaprasza do wzięcia udziału w rozpoczynających się konsultacjach społecznych dotyczących projektu Gminnego Programu Rewitalizacji do 2032 roku (aktualizacja GPR 2017-2025+).

Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
Grafika przedstawia trzy dłonie układające szare puzzle, jedna dłoń dokłada pomarańczowy element
Konsultacje Programów Współpracy z NGO

Konsultacje Programów Współpracy z NGO

W 2026 roku Miasto planuje przeznaczyć ponad 11 milionów złotych na realizację zadań z Programu Współpracy.

Konsultacje Programów Współpracy z NGO

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Dzieje się w Słupsku! Zaplanuj listopad pełen rozrywki i inspirujących spotkań!
Zapraszamy do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych dotyczących budżetu Miasta Słupska na 2026 rok - szczegóły dostępne TUTAJ
Bilet w kilka sekund? Z Systemem FALA to możliwe! Więcej informacji na stronie https://systemfala.pl/ 
Jesień w Rejsie! Listopadowy repertuar znajdziecie TUTAJ.