Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

29 czerwca br. podczas sesji Rady Miejskiej odbędzie się debata nad Raportem o stanie Miasta w 2021 r.

zdjęcie słupskiego Ratusza

 

 

Raport o stanie Miasta jest sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska.

Dokument zawiera podsumowanie działalności Pani Prezydent w 2021 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego.

 

Raport zamieszczony został w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Z jego treścią można się zapoznać pod poniższym adresem:

http://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/zarzadzenia_prezydenta/36177.html

 

Rada Miejska w Słupsku będzie rozpatrywała Raport podczas sesji planowanej na dzień 29 czerwca 2022 r. W debacie nad Raportem mogą zabierać głos Mieszkańcy.

 

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7).

 

Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu*.

 

Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "Mieszkanka/Mieszkaniec (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w 2021 roku" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.

 

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

 

O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Słupsku.

 

Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (§ 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku)

 

Zgłoszenia do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku najpóźniej do dnia 28 czerwca 2022 r. do godz. 15:30 w Biurze Rady Miejskiej, pok. nr 116.

 

 

logo Słupska
Strategia Polityki Społecznej Miasta Słupska na lata 2026–2032

Strategia Polityki Społecznej Miasta Słupska na lata 2026–2032

ankieta skierowana do mieszkańców Miasta Słupska

Strategia Polityki Społecznej Miasta Słupska na lata 2026–2032
plakat promujący ekologiczne pakowanie prezentów
Zapakujmy się ekologicznie na Święta

Zapakujmy się ekologicznie na Święta

Zapakujmy się ekologicznie na Święta

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Dzieje się w Słupsku - świątecznie! Zaplanuj grudzień pełen rozrywki i inspirujących spotkań!
Bilet w kilka sekund? Z Systemem FALA to możliwe! Więcej informacji na stronie https://systemfala.pl/