29 czerwca br. podczas sesji Rady Miejskiej odbędzie się debata nad Raportem o stanie Miasta w 2021 r.
Raport o stanie Miasta jest sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska.
Dokument zawiera podsumowanie działalności Pani Prezydent w 2021 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego.
Raport zamieszczony został w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Z jego treścią można się zapoznać pod poniższym adresem:
http://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/zarzadzenia_prezydenta/36177.html
Rada Miejska w Słupsku będzie rozpatrywała Raport podczas sesji planowanej na dzień 29 czerwca 2022 r. W debacie nad Raportem mogą zabierać głos Mieszkańcy.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7).
Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu*.
Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "Mieszkanka/Mieszkaniec (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w 2021 roku" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.
Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Słupsku.
Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (§ 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku)
Zgłoszenia do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku najpóźniej do dnia 28 czerwca 2022 r. do godz. 15:30 w Biurze Rady Miejskiej, pok. nr 116.