Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

29 czerwca br. podczas sesji Rady Miejskiej odbędzie się debata nad Raportem o stanie Miasta w 2021 r.

zdjęcie słupskiego Ratusza

 

 

Raport o stanie Miasta jest sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska.

Dokument zawiera podsumowanie działalności Pani Prezydent w 2021 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego.

 

Raport zamieszczony został w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Z jego treścią można się zapoznać pod poniższym adresem:

http://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/zarzadzenia_prezydenta/36177.html

 

Rada Miejska w Słupsku będzie rozpatrywała Raport podczas sesji planowanej na dzień 29 czerwca 2022 r. W debacie nad Raportem mogą zabierać głos Mieszkańcy.

 

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7).

 

Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu*.

 

Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "Mieszkanka/Mieszkaniec (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w 2021 roku" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.

 

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

 

O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Słupsku.

 

Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (§ 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku)

 

Zgłoszenia do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku najpóźniej do dnia 28 czerwca 2022 r. do godz. 15:30 w Biurze Rady Miejskiej, pok. nr 116.

 

 

czarny kot leży koło psa, pies dotyka kota nosem, chipowanie, znakowanie zwierzat
AKCJA - IDENTYFIKACJA - ZACZIPUJ SWOJEGO PSA! ZACZIPUJ SWOJEGO KOTA!

AKCJA - IDENTYFIKACJA - ZACZIPUJ SWOJEGO PSA! ZACZIPUJ SWOJEGO KOTA!

Zachęcamy! - zaczipuj swojego pupila! - Zapobiegajmy bezdomności zwierząt!

AKCJA - IDENTYFIKACJA - ZACZIPUJ SWOJEGO PSA! ZACZIPUJ SWOJEGO KOTA!
Fragment pomnika- orzeł - w tle żołnierz Wojska Polskiego, kwiaty i flagi RP
Narodowy Dzień Pamięci Powstania Warszawskiego

Narodowy Dzień Pamięci Powstania Warszawskiego

Zapraszamy na miejskie uroczystości w najbliższy piątek

Narodowy Dzień Pamięci Powstania Warszawskiego

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Trwa Słupski Jarmark Wakacyjny! Do końca sierpnia w każdy weekend czekają na Was na Bulwarach lokalni wystawcy!
Nocne ograniczenie sprzedaży alkoholu - zapoznaj się z nowymi zasadami