Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

XXXII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

budynek ratusza - rzut od strony ul. Deotymy.

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska zwołała sesję Rady na dzień 30 czerwca 2021 r. o godz. 9.00, w sali 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Porządek obrad został zamieszczony TUTAJ.

Przypominamy, że na sesji tej odbędzie się debata na temat „Raportu o stanie Miasta za rok 2020”, w której mogą wziąć udział mieszkańcy Słupska. Prezydent Miasta Słupska przedstawiła Raport o stanie Miasta Słupska za rok 2020 na podstawie art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

Dokument ten, sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska, zawiera podsumowanie działalności Prezydenta Miasta Słupska w 2020 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego. Z raportem można zapoznać się TUTAJ.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7).

Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu*.

Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "pani/pana (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w roku 2020" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Słupsku Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (§ 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku).

Zgłoszenia do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku najpóźniej do dnia 29 czerwca 2021 r. do godz. 15:30 w Biurze Rady Miejskiej, pok. nr 116.

Serdecznie zapraszamy!

* Podanie numeru telefonu przez Mieszkańca nie jest wymagane, ale ułatwi kontakt i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa epidemicznego podczas organizacji obrad Rady i w czasie sesji.

 

Potrójny Jubileusz Miasta Słupska

Potrójny Jubileusz Miasta Słupska

Zapraszamy wszystkich do wspólnego świętowania!

Potrójny Jubileusz Miasta Słupska
Uczestnicy Biegu na Wieżę na wspólnym zdjęciu na dziedzińcu słupskiego ratusza.
Bieg na Wieżę po raz trzeci

Bieg na Wieżę po raz trzeci

Zapraszamy do uczestnictwa w kolejnej edycji Biegu na Wieżę.

Bieg na Wieżę po raz trzeci

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Dzieje się w Słupsku! Zaplanuj czerwiec pełen rozrywki i inspirujących spotkań!
Słupski Jarmark Wakacyjny 2025 - przyjmujemy zgłoszenia wystawców!
Raport o stanie Miasta za 2024 rok - zachęcamy do zapoznania się z jego treścią TUTAJ.