Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

XXXII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

budynek ratusza - rzut od strony ul. Deotymy.

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska zwołała sesję Rady na dzień 30 czerwca 2021 r. o godz. 9.00, w sali 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Porządek obrad został zamieszczony TUTAJ.

Przypominamy, że na sesji tej odbędzie się debata na temat „Raportu o stanie Miasta za rok 2020”, w której mogą wziąć udział mieszkańcy Słupska. Prezydent Miasta Słupska przedstawiła Raport o stanie Miasta Słupska za rok 2020 na podstawie art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

Dokument ten, sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska, zawiera podsumowanie działalności Prezydenta Miasta Słupska w 2020 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego. Z raportem można zapoznać się TUTAJ.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7).

Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu*.

Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "pani/pana (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w roku 2020" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Słupsku Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (§ 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku).

Zgłoszenia do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku najpóźniej do dnia 29 czerwca 2021 r. do godz. 15:30 w Biurze Rady Miejskiej, pok. nr 116.

Serdecznie zapraszamy!

* Podanie numeru telefonu przez Mieszkańca nie jest wymagane, ale ułatwi kontakt i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa epidemicznego podczas organizacji obrad Rady i w czasie sesji.

 

Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.

Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.

Prezydent Miasta Słupska zaprasza do wzięcia udziału w rozpoczynających się konsultacjach społecznych dotyczących projektu Gminnego Programu Rewitalizacji do 2032 roku (aktualizacja GPR 2017-2025+).

Konsultacje Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska do 2032 roku.
Grafika przedstawia trzy dłonie układające szare puzzle, jedna dłoń dokłada pomarańczowy element
Konsultacje Programów Współpracy z NGO

Konsultacje Programów Współpracy z NGO

W 2026 roku Miasto planuje przeznaczyć ponad 11 milionów złotych na realizację zadań z Programu Współpracy.

Konsultacje Programów Współpracy z NGO

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Dzieje się w Słupsku! Zaplanuj listopad pełen rozrywki i inspirujących spotkań!
Zapraszamy do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych dotyczących budżetu Miasta Słupska na 2026 rok - szczegóły dostępne TUTAJ
Bilet w kilka sekund? Z Systemem FALA to możliwe! Więcej informacji na stronie https://systemfala.pl/ 
Jesień w Rejsie! Listopadowy repertuar znajdziecie TUTAJ.