Omiń menu i przejdź do treści strony
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska
Dekoracyjny pattern z budynków

Jubileusz Miasta Słupska

Jubileusz Miasta Słupska

Aktualności

XXXII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

budynek ratusza - rzut od strony ul. Deotymy.

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska zwołała sesję Rady na dzień 30 czerwca 2021 r. o godz. 9.00, w sali 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Porządek obrad został zamieszczony TUTAJ.

Przypominamy, że na sesji tej odbędzie się debata na temat „Raportu o stanie Miasta za rok 2020”, w której mogą wziąć udział mieszkańcy Słupska. Prezydent Miasta Słupska przedstawiła Raport o stanie Miasta Słupska za rok 2020 na podstawie art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

Dokument ten, sporządzony w oparciu o uchwałę Nr XIII/253/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie Miasta Słupska, zawiera podsumowanie działalności Prezydenta Miasta Słupska w 2020 roku, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego. Z raportem można zapoznać się TUTAJ.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku pisemne zgłoszenie, poparte co najmniej 50 podpisami (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 roku – art. 28aa pkt 7).

Zgłoszenie musi wyrażać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj.: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu do kontaktu*.

Osoba wyrażająca poparcie zgłoszenia "pani/pana (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Miasta Słupska w roku 2020" podpisuje się pod nim czytelnie imieniem i nazwiskiem.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

O kolejności zabierania głosu przez mieszkańców decydować będzie kolejność otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącą Rady Miejskiej w Słupsku Czas wypowiedzi mieszkańca nie może przekraczać 5 minut (§ 25. Regulaminu pracy Rady Miejskiej w Słupsku).

Zgłoszenia do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Słupsku składać należy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku najpóźniej do dnia 29 czerwca 2021 r. do godz. 15:30 w Biurze Rady Miejskiej, pok. nr 116.

Serdecznie zapraszamy!

* Podanie numeru telefonu przez Mieszkańca nie jest wymagane, ale ułatwi kontakt i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa epidemicznego podczas organizacji obrad Rady i w czasie sesji.

 

Zaplanuj wystrzałową majówkę w Słupsku - co, gdzie, kiedy

Zaplanuj wystrzałową majówkę w Słupsku - co, gdzie, kiedy

1–4 maja Słupsk zamieni się w stolicę dobrej zabawy, pysznego jedzenia i kultury! Przed nami Festa Italiana, Piknik Smaków, koncerty w plenerze, festiwal SALWA, seanse filmowe dla dzieci i dorosłych, spektakle komediowe i imprezy w klubach. Sprawdź rozkład jazdy Słupskiej Majówki 2025 i zaplanuj swój długi weekend – będzie się działo.

Zaplanuj wystrzałową majówkę w Słupsku - co, gdzie, kiedy
Potrójny Jubileusz Miasta Słupska

Potrójny Jubileusz Miasta Słupska

Zapraszamy wszystkich do wspólnego świętowania!

Potrójny Jubileusz Miasta Słupska

Kalendarz wydarzeń

Symbol uwagi Alert!
Dzieje się w Słupsku! Zaplanuj kwiecień pełen rozrywki i inspirujących spotkań!
Trwa rekrutacja do miejskich żłobków na rok 2025/2026
Informator na rok szkolny 2025/2026 - oferta szkół ponadpodstawowych 
Trwa nabór do klas pierwszych szkół podstawowych oraz do przedszkoli na rok szkolny 2025/2026