Zmiany w funkcjonowaniu słupskiego ratusza!
Informujemy, że od środy, tj.: 26 stycznia 2022 r. zmianie ulega tryb obsługi mieszkanek i mieszkańców miasta. Wszelkie sprawy będzie można załatwić w ratuszu umawiając się wcześniej:
- a. telefonicznie na jeden z numerów telefonów w poniższej tabeli :
- http://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/dokumenty/256.html
- b. drogą mailową,
- c. przez platformę ePUAP.
Ogólna informacja dostępna pod nr telefonu 59 84 88 300.
Ważne!
W budynku ratusza, obok dyżurki, obecny będzie funkcjonariusz Straży Miejskiej w Słupsku sprawdzający, czy dana osoba jest umówiona na wizytę w Urzędzie Miejskim w Słupsku.
Wcześniejsze umówienia telefoniczne nie dotyczą rejestracji aktów zgonu.
W pozostałych sprawach związanych z działalnością Urzędu Stanu Cywilnego należy wcześniej telefonicznie umówić się na wizytę.
Chcesz umówić się na wizytę w urzędzie? Skorzystaj z formularza on-line dostępnego na stronie https://umowsie.slupsk.eu/qmaticwebbooking/#/.
Jednocześnie, w związku z obowiązującymi ograniczeniami pracy administracji publicznej informujemy, że od dnia 26 stycznia br. Wydział - Centrum Obsługi Mieszkańców w sprawach dotyczących:
dowodów osobistych,
rejestracji pojazdów,
uprawnień do kierowania pojazdami (prawa jazdy),
meldunków,
rozpatruje wnioski wyłącznie osób, które wcześniej dokonały internetowej rezerwacji wizyty na stronie https://umowsie.slupsk.eu/qmaticwebbooking/#/
Osoby umówione w danym dniu zapraszamy do wizyty w urzędzie nie wcześniej niż 10 minut przed umówionym terminem.
Aby przygotować się do wizyty należy wypełnić wniosek i zabrać wymagane dokumenty. Przydatne informacje znajdują się na stronie http://bip.um.slupsk.pl/eurzad/procedury/wydzialy/121.html
Podczas wizyty w Urzędzie niezbędny będzie telefon, gdyż przed wejściem do ratusza zostaniecie Państwo poproszeni o okazanie sms z potwierdzeniem terminu rezerwacji internetowej.
Do Referatu Obsługi Przedsiębiorców obowiązuje telefoniczna rezerwacja wizyty pod nr telefonu 59 84-88-307 lub 84-88-393