E-administracja, E-szkoła – wdrożenie interaktywnych usług administracji elektronicznej oraz dzienników elektronicznych w Mieście Słupsku
Miasto Słupsk realizowało projekt pn. „E-administracja, E-szkoła – wdrożenie interaktywnych usług administracji elektronicznej oraz dzienników elektronicznych w Mieście Słupsku” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 2.2.2 Rozwój usług społeczeństwa informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
Projekt miał na celu stworzenie podstaw rozwoju społeczeństwa informacyjnego poprzez budowę, rozbudowę oraz modernizację platform współpracy pomiędzy mieszkańcami a władzami Miasta oraz unowocześnienie słupskiego systemu oświaty.
Zakres projektu obejmował następujące zadania:
- zakup i wdrożenie aplikacji dzienników elektronicznych,
- zakup 600 szt. laptopów, które zastąpiły tradycyjne, papierowe dzienniki w placówkach oświatowych,
- budowę sieci bezprzewodowych w szkołach objętych projektem,
- zakup i wdrożenie techniczne portalów: edukacyjnego, konsultacji społecznych, intranetowego, platformy e-learningowej,
- zakup usługi i sprzętu do transmisji sesji Rady Miejskiej,
- przeprowadzenie w ramach instrumentu elastyczności niezbędnych szkoleń w celu zapoznania przyszłych użytkowników z zasadami korzystania z aplikacji oraz sprzętu.
Okres realizacji: 2010-2011
Wydatki ogółem: 3 284 150 zł
Dofinansowanie EFRR: 2 463 112,50 zł