Nabór uwag w trybie 19 a
Informujemy o możliwości składania uwag dotyczących realizacji zadań publicznych:
1) do dnia 5 sierpnia:
- zadanie pn. „Aktywność seniorów formą przeciwdziałania uzależnieniom i przemocy w rodzinie - Drugie Słupskie dni walki z uzależnieniami i przemocą" złożonego przez Stowarzyszenie Seniorów Ziemi Słupskiej "Alternatywa" - link do oferty: http://bip.um.slupsk.pl/ogloszenia/4005.html
- zadanie w zakresie organizacji szkolenia dla członków stowarzyszenia, pedagogów i psychologów szkolnych oraz prowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci i młodzieży zagrożonych wykluczeniem społecznym złożonego przez Słupskie Stowarzyszenie Pomocy Psychologicznej Dziecku i Rodzinie „Krąg” - link do oferty: http://bip.um.slupsk.pl/ogloszenia/4006.html
2) do dnia 8 sierpnia:
- zadanie pn. „Warsztaty w pracowni ceramicznej przy użyciu koła garncarskiego" złożonego przez Stowarzyszenie na rzecz integracji międzypokoleniowej POWIDOKI - link do oferty: http://bip.um.slupsk.pl/ogloszenia/4007.html
3) do dnia 9 sierpnia:
- zadanie pn. „Zorganizowanie otwartej imprezy plenerowej o nazwie JESIENNA ZADYNIA” złożonego przez Stowarzyszenie na rzecz integracji międzypokoleniowej POWIDOKI - link do oferty: http://bip.um.slupsk.pl/ogloszenia/4008.html
4) do dnia 10 sierpnia:
- zadanie pn. „Belle Epoque nową formą aktywności przeciwdziałającą uzależnieniom i alkoholizmowi w mieście Słupsk” złożonego przez Stowarzyszenie Seniorów Ziemi Słupskiej "Alternatywa" - link do oferty: http://bip.um.slupsk.pl/ogloszenia/4009.html
Wszelkie uwagi dotyczące realizacji przedstawionego zadania należy składać w wyznaczonych terminach do Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 208, pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk.