Nadajemy nazwę skwerowi
Wydział Geodezji i Katastru niedługo rozpocznie konsultacje społeczne dotyczące nazwy skweru zlokalizowanego przy ul. Grodzkiej. Pod dyskusję poddajemy propozycję "im. Krzysztofa Komedy".
Uwagi dotyczące propozycji nazwy będzie można zgłaszać od 28 stycznia do 24 lutego 2021 roku.
Konsultacje zostaną przeprowadzone w formach:
1) Zgłaszania opinii i uwag za pomocą formularza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia, który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej w Wydziale Geodezji i Katastru (Pl. Zwycięstwa 3, pokój 313- sekretariat Wydziału) lub przesłać w wersji elektronicznej, za pośrednictwem poczty e-mail na adres wgk@um.slupsk.pl (w tytule maila należy wpisać „KONSULTACJE”); bądź przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) z dopiskiem „Konsultacje”.
2) Ankiety konsultacyjnej w formie elektronicznej dostępnej na stronie http://slupsk.konsultacjejst.pl/.
3) Dyżurów konsultacyjnych, które odbędą się w dniach 28-29 stycznia w godzinach 16.00-18.00 w Wydziale Geodezji i Katastru Urzędu Miejskiego w Słupsku (Pl. Zwycięstwa 3, pokój 313).
Zapisy osób chętnych do wzięcia udziału w konsultacjach podczas dyżuru konsultacyjnego odbywają się telefonicznie pod numerami 59-8488-398, 59-8488-411, bądź drogą elektroniczną (na adres e-mail: wgk@um.slupsk.pl, w tytule maila należy wpisać „KONSULTACJE”). Zastrzega się, że dyżur konsultacyjny odbędzie się wyłącznie, w przypadku gdy najpóźniej 4 godziny przed dyżurem otrzymane zostanie zgłoszenie od co najmniej jednej osoby.
4) Dyżurów telefonicznych, które odbędą się w dniach 11-12 i 18-19 lutego 2021 r. w godzinach 9.00-15.00 pod numerem telefonu 59-8488-398.
5) udostępnienia zagadnień do konsultacji w formie papierowej w Wydziale Geodezji i Katastru (Pl. Zwycięstwa 3, pokój 313) oraz w formie elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz na oficjalnym serwisie miejskim www.slupsk.pl.
Dokumenty do konsultacji dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.