Miejska Społeczna Rada do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Słupsku - nabór uzupełniający
Prezydent Miasta Słupska zaprasza organizacje pozarządowe, fundacje działające na rzecz osób z niepełnosprawnościami oraz przedstawicieli samorządu terytorialnego Miasta Słupska do zgłaszania kandydatek i kandydatów w celu uzupełnienia składu Miejskiej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych powołanej na lata 2019-2023.
Do zakresu działań Rady należy w szczególności:
1) inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz realizacji praw osób niepełnosprawnych;
2) opiniowanie projektów miejskich programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych;
3) ocena realizacji programów;
4) opiniowanie projektów uchwał i programów, przyjmowanych przez Radę Miasta Słupska.
Zgłoszenia kandydatów należy dokonać wyłącznie w formie pisemnej, zgodnie z poniższym załącznikiem na adres: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk w nieprzekraczalnym terminie do 10 marca 2022 r.
Uzupełnienie składu osobowego Miejskiej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Słupsku nastąpi w terminie 30 dni od dnia upływu terminu składania kandydatur.