Nabór do Miejskiej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych na lata 2024-2027
Prezydent Miasta Słupska zaprasza organizacje pozarządowe, fundacje działające na rzecz osób z niepełnosprawnościami oraz przedstawicieli samorządu terytorialnego Miasta Słupska do zgłaszania kandydatek i kandydatów do składu Miejskiej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych na lata 2024-2027.
Do zakresu działań Rady należy w szczególności:
1) inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do:
a) integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych,
b) realizacji praw osób niepełnosprawnych;
2) opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych;
3) ocena realizacji programów;
4) opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez Radę Powiatu pod kątem ich skutków dla osób niepełnosprawnych.
Zgłoszenia kandydatów należy dokonać wyłącznie w formie pisemnej, zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia na adres: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urząd Miejski w Słupsku, plac Zwycięstwa 3, 76 –200 Słupsk w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego.
Powołanie składu osobowego Miejskiej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Słupsku nastąpi w terminie 30 dni od dnia upływu terminu składania kandydatur. Dokumentacja dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku- https://bip.um.slupsk.pl/ogloszenia/4249.html
Ogłoszenie w sprawie możliwości zgłaszania kandydatów do Miejskiej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Słupsku zostało zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego (pozycja 4675 z dnia 26 października 2023 roku) i jest dostępne pod linkiem http://edziennik.gdansk.uw.gov.pl/WDU_G/2023/4675/akt.pdf - zgłaszanie kandydatur możliwe jest do 27 listopada 2023 roku.