Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
Prezydent Miasta Słupska informuje, że zakończyły się prace geodezyjne związane z przeprowadzeniem modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze 21, 22 i 23 obrębu ewidencyjnego Miasta Słupska.
Z wykonanych prac sporządzony został projekt operatu opisowo- kartograficznego, który zostanie wyłożony do wglądu osób zainteresowanych w dniach od 04.10 2024 r. do dnia 24.10.2024 r. (15 dni roboczych) w godzinach 7.30-14.30 w Wydziale Geodezji i Katastru (pok. 313) w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Istnieje również możliwość uzyskania informacji za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną pod adresem https://voxly.pl/slupsk. W tym celu konieczne jest logowanie się za pomocą e-PUAP w celu weryfikacji tożsamości.
Obszar objęty modernizacją dotyczy nieruchomości położonych na terenach włączonych z dniem 01.01.2023r. w granice administracyjne Miasta Słupska czyli dawny obszar Płaszewka, Bierkowa i Strzelina i obejmuje ulice: Technologiczna, Inwestycyjna, Komunalna, Szmaragdowa.
Wszyscy zainteresowani mają prawo zapoznać się w podanym terminie z dokumentacją, uzyskać niezbędne wyjaśnienia i zgłosić do protokołu ewentualne uwagi w tej sprawie.
Skorzystanie z tego prawa leży w interesie zainteresowanych, aby na tym etapie postępowania związanego z modernizacją ewidencji gruntów ujawnić ewentualne błędy i nieprawidłowości.
Niestawienie się w terminie i miejscu określonym w niniejszym zawiadomieniu nie stanowi przeszkody do prowadzenia dalszych etapów postępowania, zatwierdzenia operatu opisowo-kartograficznego i ujawnienia nowych danych w ewidencji gruntów i budynków.
Upoważniony pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku, przy udziale wykonawcy prac geodezyjnych, w terminie do 15 dni roboczych od upływu terminu wyłożenia operatu rozstrzyga o przyjęciu lub odrzuceniu uwag zgłoszonych do tego projektu i informuje zgłaszającego uwagi o sposobie ich rozpatrzenia oraz sporządza w protokole wzmiankę o treści zgłoszonych uwag i sposobie ich rozpatrzenia.
Po upływie terminu rozpatrzenia uwag - projekt operatu opisowo-kartograficznego stanie się operatem ewidencji gruntów i budynków i dane w nim zawarte podlegają ujawnieniu w bazie danych ewidencji gruntów i budynków. Informacja o tym ogłoszona zostanie w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Niniejsza Informacja dostępna także na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku, na stronie https://bip.um.slupsk.pl/ogloszenia/4463.html oraz w prasie o zasięgu krajowym.
Dodatkowych informacji można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsk, pok. 313 lub pod numerem telefonu: 59 848 84 34