Miejska Społeczna Rada ds. Osób Niepełnosprawnych
Prezydent Miasta Słupska zaprasza organizacje pozarządowe, fundacje działające na rzecz osób z niepełnosprawnościami oraz przedstawicieli samorządu terytorialnego Miasta Słupska do zgłaszania kandydatek i kandydatów w celu uzupełnienia składu Miejskiej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych powołanej na lata 2019-2023.
Do zakresu działań Rady należy w szczególności:
1) inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz realizacji praw osób niepełnosprawnych;
2) opiniowanie projektów miejskich programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych;
3) ocena realizacji programów;
4) opiniowanie projektów uchwał i programów, przyjmowanych przez Radę Miasta Słupska.
Zgłoszenia kandydatów należy dokonać wyłącznie w formie pisemnej na adres: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego.
Uzupełnienie składu osobowego Miejskiej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Słupsku nastąpi w terminie 30 dni od dnia upływu terminu składania kandydatur.
Dokumentacja dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.
Ogłoszenie w sprawie możliwości zgłaszania kandydatów do Miejskiej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Słupsku zostało zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego (pozycja 4987 z dnia 26 listopada 2020 roku) i jest dostępne pod linkiem http://edziennik.gdansk.uw.gov.pl/WDU_G/2020/4987/akt.pdf - zgłaszanie kandydatur możliwe jest do 26 grudnia 2020 roku.