OGŁOSZENIE Prezydenta Miasta Słupska o przeprowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących projektu zintegrowanego planu inwestycyjnego
OGŁOSZENIE
Prezydenta Miasta Słupska
o przeprowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących
projektu zintegrowanego planu inwestycyjnego
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy o z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1153), na podstawie §23 Słupskiego Regulaminu Konsultacji Społecznych, stanowiącego załącznik do uchwały nr XXI/238/16 Rady Miejskiej w Słupsku z 27 stycznia 2016 r. w sprawie przyjęcia Słupskiego Regulaminu Konsultacji Społecznych (Dz. Urz. Woj. Pom. z 2016 r. poz. 1139; z 9.12.2020 r. poz. 5275) oraz na podstawie art. 8h i art. 8i w związku z art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, poz. 1907 i poz.1940; z 2025 r. poz. 527 i poz. 680), Uchwały Nr XXII/273/25 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 października 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zintegrowanego planu inwestycyjnego „Dzielnica-Północ II" w Słupsku, zawiadamiam o przeprowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących
zintegrowanego planu inwestycyjnego
„Dzielnica-Północ II” w Słupsku
w dniach od 5 grudnia do 26 grudnia 2025 roku, w formach:
- udostępnienia w formie papierowej projektu zintegrowanego planu inwestycyjnego "Dzielnica-Północ II", w siedzibie Wydziału Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1 – Mały Ratusz, pokój 105) oraz w formie elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Słupska w zakładce Planowanie Przestrzenne, na stronie internetowej Miasta Słupska i na stronie internetowej http://slupsk.konsultacjejst.pl/;
- zbierania uwag do ww. projektu zintegrowanego planu zagospodarowania przestrzennego, za pomocą formularza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 2 do zarządzenia 1013/PP/2025 z dnia 20 listopada 2025 r., który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej w Wydziale Polityki Przestrzennej UM w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, mały ratusz pokój 101), bądź wysłać w wersji elektronicznej na adres: wpp@um.slupsk.pl, w terminie do 26 grudnia 2025 roku,
- ankiety konsultacyjnej w formie elektronicznej dostępnej na stronie http://slupsk.konsultacjejst.pl/,
- spotkania otwartego z interesariuszami, które odbędzie się w dniu 16 grudnia 2025 roku w godzinach 15:30 – 16:30 w siedzibie Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej (SCOPiES) przy ulicy Niedziałkowskiego 6 w Słupsku.
Składający uwagi do projektu aktu planowania przestrzennego, podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Jednocześnie, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r., informuję:
1. Twoje dane przetwarzamy w celu wskazanym w art. 6 pkt 1 lit. c rozporządzenia;
2. Administratorem Twoich danych osobowych jest Prezydent Miasta Słupska 76-200 Słupsk, pl. Zwycięstwa 3; e-mail: urzad@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 300;
3. Szczegółowe informacje dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego pl. Zwycięstwa 1 pokój 105
4. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@um.slupsk.pl


