Dodatkowa rekrutacja w ramach programu Granty PPGR - wsparcie dla rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym
Szanowni Państwo!
Prezydent Miasta Słupska ogłasza dodatkowy nabór na przyznanie wsparcia dla 20 uczniów w ramach projektu grantowego pn. „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”.
Z programu może skorzystać uczeń szkoły podstawowej lub ponadpodstawowej spełniający łącznie 3 warunki, tj.:
1. zamieszkuje na terenie Miasta Słupska,
2. jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej, tj: rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym) Pani/Pana, który pracował niegdyś w zlikwidowanym Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej i zamieszkiwał w miejscowości objętej PPGR,
3. nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia w latach 2020-2022, sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego, lub Oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność wraz z informacją o zasadach przetwarzania danych osobowych (wydrukowane w kolorze),
2. Dokument potwierdzający fakt zatrudnienia członka rodziny w linii prostej (rodziców, dziadków, pradziadków, opiekunów prawnych) w byłych PPGR np. kserokopia świadectwa pracy, książeczka zakładowa, legitymacja ubezpieczeniowa, zaświadczenie ZUS),
3. Kserokopia legitymacji szkolnej ucznia,
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (wydrukowana w kolorze) .
W ramach naboru może zostać zakwalifikowanych maksymalnie 20 oświadczeń (decyduje kolejność złożonego kompletnego oświadczenia wraz z załącznikami).
Oświadczenia o udział w projekcie można składać wyłącznie osobiście w sali nr 212 na II piętrze Urzędu Miejskiego w Słupsku w dniu 3.02.2023 r od godz: 10:00.
Oświadczenia bez wymaganych załączników nie będą przyjmowane.
UWAGA!!!
Złożenie oświadczenia nie jest gwarancją zakwalifikowania się do projektu!!!