Decyzje podatkowe trafią do mieszkańców
Od 9 do 26 lutego br. pracownicy Urzędu Miejskiego w Słupsku będą roznosić decyzje podatkowe na 2022 rok.
Decyzje dostarczane będą od poniedziałku do soboty. Pracownik Urzędu Miejskiego będzie posiadał przy sobie identyfikator służbowy. Każdy mieszkaniec i mieszkanka otrzyma decyzję podatkową w kopercie - odbiór decyzji należy potwierdzić datą oraz podpisem, dlatego też prosimy o przygotowanie własnego długopisu.
Pracownicy nie mogą pobierać jakichkolwiek kwot pieniężnych. Wpłat należy dokonywać na indywidualny nr konta wskazany w decyzji.
W sytuacji, gdy pracownik nie zastanie nikogo w domu, podejmie kolejne próby doręczenia decyzji. Decyzje, które nie zostaną doręczone adresatom, zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.
Pracownicy będą roznosić decyzje z zachowaniem reżimu sanitarnego.
* oprócz decyzji podatkowej w pakiecie mieszkańcy otrzymają też wykaz organizacji pożytku publicznego –każdy mieszkaniec rozliczając swój PIT może przekazać 1% swojego podatku na 1 z 39 słupskich organizacji pożytku publicznego – taka ulotka z wykazem organizacji znajdzie się w pakiecie; to Państwa decyzja, ale zachęcamy by wspierać słupskie fundacje i stowarzyszenia
* dodatkowo, mieszkańcy otrzymają wydrukowane ankiety dot.poszerzenia miasta Słupska- jest to dla nas sposób rozpowszechnienia informacji o prowadzonych konsultacjach i dotarcia do możliwie jak największej grupy mieszkańców