Aktualności

Doręczanie decyzji podatkowych na 2021 r.

Edytowano: 
długopis leżący na kartce w kratkę

Do 27 lutego br. pracownicy Urzędu Miejskiego w Słupsku będą roznosić decyzje podatkowe na 2021 rok - początkowo zaplanowany termin został wydłużony o tydzień.

Decyzje dostarczane będą od poniedziałku do soboty. Pracownik Urzędu Miejskiego będzie posiadał przy sobie identyfikator służbowy. Każdy mieszkaniec i mieszkanka otrzyma decyzję podatkową w kopercie - odbiór decyzji należy potwierdzić datą oraz podpisem, dlatego też prosimy o przygotowanie własnego długopisu.

Pracownicy nie mogą pobierać  jakichkolwiek kwot pieniężnych. Wpłat należy dokonywać na indywidualny nr konta wskazany w decyzji.

W sytuacji, gdy pracownik nie zastanie nikogo w domu, podejmie kolejne próby doręczenia decyzji. Decyzje, które nie zostaną doręczone adresatom, zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.

Pracownicy będą roznosić decyzje z zachowaniem reżimu sanitarnego.

Pan trzymający kartkę z napisem konkurs na dyrektora.

Konkursy na stanowiska dyrektorów szkół i przedszkola

Wydział Edukacji słupskiego ratusza rozpoczął niezbędne procedury dotyczące naboru kandydatów na dyrektorów słupskich jednostek oświatowych.

Konkursy na stanowiska dyrektorów szkół i przedszkola
Dziewczyna w kapeluszu przybija piątkę z psem.

Bezpłatne chipowanie psów.

Zachipuj bezpłatnie swojego psiaka i nadaj mu tożsamość!

Bezpłatne chipowanie psów.

Kalendarz wydarzeń

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie. Akceptuję Informacje
Alert!

Na terenie Urzędu Miejskiego w Słupsku obowiązuje noszenie maseczek ochronnych oraz dezynfekcja rąk

Koronawirus - najważniejsze informacje znajdziesz TUTAJ