Decyzja w sprawie ustalenia warunkówzabudowy
Identyfikator sprawy: PP-I
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U. z 2018r., poz. 1945 ze zmianami),
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 2096),
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U. z 2019r., poz. 1000 ze zmianami).
Wymagane dokumenty
1. Wniosek PP-1 (do pobrania poniżej).
2. 2 egzemplarze aktualnej kopii mapy zasadniczej lub, w przypadku jej braku, kopii mapy katastralnej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmującej teren, którego wniosek dotyczy i obszar, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2000; mapy powinny obejmować teren zawierający minimum trzykrotną szerokość frontu działki objętej wnioskiem, jednak nie mniej niż 50 m w każdą stronę, 1 egzemplarz mapy powinien zawierać określenie granic terenu objętego wnioskiem (mapy można nabyć w Wydziale Geodezji i Katastru UM Słupsk - pokój 313).
3. Pełnomocnictwo wydane osobie działającej w imieniu wnioskodawcy.
4. Dowód dokonania należnej opłaty skarbowej.
Opłaty
- 107,00 zł - za wydanie decyzji.
- 17,00 zł - za oryginał pełnomocnictwa lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem.
- Nie podlega opłacie skarbowej wydanie decyzji w sprawach budownictwa mieszkaniowego.
- Nie podlega opłacie skarbowej wydanie decyzji oraz złożenie pełnomocnictwa w sprawach nauki, szkolnictwa i oświaty pozaszkolnej oraz ochrony zdrowia.
- Zwalnia się od opłaty skarbowej: jednostki budżetowe, jednostki samorządu terytorialnego, organizacje pożytku publicznego w związku z nieodpłatną działalnością pożytku publicznego, osoby które przedstawią zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa.
Opłatę skarbową należy wnieść na rachunek Miasta Słupska, Plac Zwycięstwa 3 gotówką lub przelewem na konto nr: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010. Wpłat gotówkowych (bez prowizji) można dokonać w kasie zlokalizowanej na terenie Urzędu Miejskiego w Słupsku lub w placówkach mBanku.
Dla osób wpłacających z zagranicy kod SWIFT/BIC: BREXPLPWKOS.
Czas odpowiedzi
Nie później niż w ciągu 65 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku o ustaleniu warunków zabudowy. Do terminu tego nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszania postępowania oraz okresów opóźnień
spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.
Odwołania
Od wydanej decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Słupska, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie. Odwołanie od decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Słupsku lub w sekretariacie Wydziału Polityki Przestrzennej. Odwołanie od decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazać dowody uzasadniające to żądanie.
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Polityki Przestrzennej
plac Zwycięstwa 1
tel.: (59) 84 88 352
e-mail: wpp@um.slupsk.pl
Opis sprawy w BIP
Chwilowo nie można było wyświetlić plików do pobrania
Spróbuj pobrać pliki odwiedzając BIP