Omiń menu i przejdź do treści strony

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Udostępniamy informator o ofercie słupskich szkół ponadpodstawowych. Pobierz tutaj

Pobierz tutaj

Modelowa Rewitalizacja Miast

Zakończono nabór do Komitetu Rewitalizacji

 

Do 11 grudnia mieszkańcy zainteresowani aktywnym włączeniem się w działania związane z rewitalizacją mogli zgłaszać swoje kandydatury na członków Komitetu Rewitalizacji. Pierwsze posiedzenie Komitetu odbędzie się już w 2018 roku.

Otwarty nabór do Komitetu Rewitalizacji został zakończony. Gotowość do pracy w Komitecie zgłosiło 21 osób. Zgłoszenia wpłynęły od przedstawicieli wszystkich kategorii grup interesariuszy w liczbie wymaganej Regulaminem określającym zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Słupska. W związku z tym nie planuje się ogłoszenia naboru uzupełniającego. Obecnie trwa sprawdzanie i uzupełnianie otrzymanej dokumentacji. Pełny skład Komitetu Rewitalizacji zostanie wyłoniony do 31 grudnia 2017.

Zgodnie z ustawą o rewitalizacji Komitet ma pełnić funkcję doradczą Prezydenta Miasta Słupska. Jego zadaniem będzie opiniowanie wszystkich działań związanych z rewitalizacją. Komitet będzie też stanowić forum współpracy i dialogu pomiędzy mieszkańcami a władzami Słupska. Kadencja Komitetu trwać będzie trzy lata. W jego skład powinni wejść mieszkańcy, przedstawiciele właścicieli, użytkowników lub zarządców nieruchomości z obszarów rewitalizacji, przedstawiciele podmiotów prowadzących na terenie Słupska działalność gospodarczą, przedstawiciele organizacji prowadzących na obszarach rewitalizacji działalność społeczną, przedstawiciele środowiska architektów, gestorzy sieci podziemnych oraz inne osoby istotne dla potrzeb rewitalizacji. W skład Komitetu wejdą też przedstawiciele wskazani przez właściwe jednostki czy instytucje: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, instytucje kultury i placówki edukacyjne z obszaru rewitalizacji, Straż Miejską, Policję, Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków, Urząd Miejski w Słupsku.

Posiedzenia Komitetu będą odbywać się w miarę potrzeb, ale nie rzadziej niż raz w roku. Obsługę organizacyjną Komitetu zapewni Wydział Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Zielona koniczyna a na niej napis Powodzenia na maturze!
Życzenia Pani Prezydent dla Maturzystów

Życzenia Pani Prezydent dla Maturzystów

Drogie Maturzystki, drodzy Maturzyści!

Życzenia Pani Prezydent dla Maturzystów
Inauguracyjna sesja nowej Rady Miejskiej w Słupsku

Inauguracyjna sesja nowej Rady Miejskiej w Słupsku

Pierwsza sesja Rady Miejskiej w Słupsku odbędzie się w dniu 7 maja 2024 r. o godz. 12:00 w sali nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Inauguracyjna sesja nowej Rady Miejskiej w Słupsku

Kalendarz wydarzeń

Alert!
Słupska Karta Mieszkańca- www.slupskakarta.pl - zyskaj rabaty i preferencje
Informacje nt. nieodpłatnej pomocy prawnej i bezpłatnych porad obywatelskich znajdziesz TUTAJ.
Najnowsze informacje dot. szczepień przeciwko COVID-19 dostępne są TUTAJ.